Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
разработка и масло http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=6170 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | tisho [ Вторник, 06.10.2015 г. 17:17 ч. ] |
Заглавие: | разработка и масло |
Здравейте.Нов съм в форума и имам едно питане относно това,колко километра е необходимият пробег за разработване на трабантов двигател след смяна на бутала и сегменти+шлайф на цилиндрите? Освен това по колко грама масло трябва да сипвам в бензина през разработката и какво двутактово масло да използвам,имам предвид да ми предложите някакво качествено.Не намирам никакви отзиви за мслото на Щил,ако има мнения за него нека бъдат споделени. |
Автор: | dibilatora [ Вторник, 06.10.2015 г. 23:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Здрасти и добре дошъл! Аз лично не го разработвах много моя... Сигурно към 200 - 300 км гледах да не го форсирам много... От ремонта съм навъртял към 40 000 км и нямам проблеми с компресия и луфтове. Колкото до маслото - 20 грама на 1 литър бензин. Иначе казано на един резервоар бензин - полувин литър масло. Хубаво масло... Хубаво масло има на YACCO ,но литъра е близо 40 лв... колкото до щилковото - от известно време карам с него и нямам някакво особено мнение за него... масло като масло. Малко е скъпичко - 14,50 лв , а ако я използваш като мен за ежедневна не е много рентабелно. |
Автор: | tisho [ Сряда, 07.10.2015 г. 00:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Искам поне за разработката да му сипвам нещо качествено като масло да не стане някоя беля.Изчетох една тема за двутактовите масла и умишлено питам за това на Щил понеже резачките правят доста повече обороти и си мислих че ще е добре да върви с минерално такова с цел запазване на двигателя за по-дълго време.В интерес на истината маслото последно в наливен вариант струваше 10лв. за литър,и щом във Вашия случай вече 40 000км. няма проблем ме навежда на мисълта че добро. Ще потърся и YACCO но,ако има някакъв по-приемлив вариант спрямо качество-цена нека които има наблюдения да сподели. Благодаря на колегата за отговора. |
Автор: | dibilatora [ Сряда, 07.10.2015 г. 03:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
http://shop.yacco-bulgaria.com/index.ph ... uct_id=158 Това е много добро ,а също така е 2 литра. |
Автор: | pronto1997 [ Сряда, 07.10.2015 г. 09:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
какво е това масло по 40 лв/ литъра? Да не е със златни песъчинки в него? Маннол 2Т около 6-7 лв зависи от магазина. Това от Щил, Хускварна или подобни въобще не се съсипвай двг- не караш резачка, а кола, която не развива 12000 оборота. |
Автор: | tisho [ Сряда, 07.10.2015 г. 21:23 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: разработка и масло | |||||||||
Някай друг ще се включи ли по въпроса за необходимя пробег за разработване? |
Автор: | K.I.P. [ Четвъртък, 08.10.2015 г. 01:05 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: разработка и масло | |||||||||
В книгата "Ръководство и експлоатация на лекия автомобил Трабант" (Синята книжка, която идва към колата когато е купена) пише: (виж снимката)
Успех с Трабанта! ![]() |
Автор: | tisho [ Петък, 09.10.2015 г. 20:22 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: разработка и масло | ||||||||||||||||||
А някякви отзиви за маслата Репсол и Мотул? |
Автор: | K.I.P. [ Събота, 10.10.2015 г. 13:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Репсола е готино масло, не е лошо също и "игат", "манол" полусинтетика. Аз съм взел едно на "тексако" минерално да видим как ще се държи с него. Още не съм карал с него, ако е хубаво ще споделя. |
Автор: | dibilatora [ Събота, 10.10.2015 г. 15:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Каква разлика се усеща в работата на двигателя? |
Автор: | K.I.P. [ Неделя, 11.10.2015 г. 20:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Ами с някои масла пуши по-малко, двигателят работи по равномерно и по тихо, дори може да се реализира икономия. Днес втори човек ми хвали Addinol MZ трябва да питам едни познати дали го внасят. Казват че било специално за ГДР машините и с него работили доста добре, но димяло леко. |
Автор: | tisho [ Неделя, 11.10.2015 г. 21:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Нормално да дими малко и ако наистина има вносител за България си струва да се пробва....Интересното е че се използва за резачки , косачки и мотори(поне това е нарисувано на бутилката) а нали уж маслото за резачки не е добро за по-бавно оборотните двигатели |
Автор: | dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 07:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Защо не е подходящо високооборотното масло за не толкова високооборотен двигател? |
Автор: | tisho [ Понеделник, 12.10.2015 г. 11:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
По- горе в темата колега е написал да не си съсипвам двигатея с масло от Щил,не знам в действителност каква е причината а и нали за това се допитвам до по компетентните от мен хора да разяснят.В интерес на истината като се замисля маслата за които дискутираме преди 30 години ги е нямало и надали се е карало с масло различно от М10Д,но нали сега ги има и гледаме да караме с възможно най доброто за да запазим за по дълго двигателя.... |
Автор: | dibilatora [ Понеделник, 12.10.2015 г. 12:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: разработка и масло |
Той е каран 30 години с приста ,сега мобил ще му слагаме... Все едно да подковаваш болен кон... Въпреки всичко не мога да разбера какво пречи да се използва щилково масло ![]() И двете са за двутактови двигатели?! Прави ми впечатление ,че се обръща внимание на това дали маслото е за високооборотни двигатели или не ,а се изпуска въпроса дали е за водно или въздушно охлаждане ,което според мен (а и според булшенството от хората) е съществения въпрос ![]() |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |