Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Tрабант 601 или 601s
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=4450
Страница 1 от 1

Автор:  r0ad_runner [ Вторник, 01.05.2012 г. 21:25 ч. ]
Заглавие:  Tрабант 601 или 601s

Здравейте бъдещи колеги
Нов съм във форума и като за начало ще започна с малко информация.
От няколко години доста съм се надъхал за една такава колица и съответно искам да се допитам до Вас по големите разбирачи тъй като при всяка кола си има някакви "критерии " за качество та сега директно към въпроса ,какво трябва да знам и какво трябва да гледам при закупуването на такъв автомобил и също така кой е по добър 601 или 601s



Хиляди благодарности към тези които ще се отзоват !
и едно извинение към Модераторите ако темата не е за тук

Автор:  fraxinus [ Вторник, 01.05.2012 г. 22:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

Само не разбрах що са тези кавички, сарказмът не е уместен ако търсиш квалифициран съвет.

Автор:  r0ad_runner [ Вторник, 01.05.2012 г. 22:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

fraxinus написа:
Само не разбрах що са тези кавички, сарказмът не е уместен ако търсиш квалифициран съвет.


И така след като кавичките са премахнати нещо по темата ще ми кажеш ли ? защото все още не съм получил информацията която искам ?

Автор:  K.I.P. [ Четвъртък, 03.05.2012 г. 00:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

Има разлика между 601 и 601S
601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика.

601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора :)

601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация.
Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон :D (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe.

Сега за критериите:
Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента.
Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е.

Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа.

Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит :)

[smilie=2beers]

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 03.05.2012 г. 09:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

И така по темата .
Ако ти трябва за тунинг, ежедневка ,работа ,риболов и прочие няма разлика какво ще си вземеш.Де лукса е по-скоро колекционерска рядкост и има смисъл ако ще го реставрираш до оригиналния му вид за събори и паради.

Автор:  r0ad_runner [ Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

K.I.P. написа:
Има разлика между 601 и 601S
601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика.

601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора :)

601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация.
Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон :D (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe.

Сега за критериите:
Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента.
Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е.

Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа.

Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит :)

[smilie=2beers]



Благодаря колега отгоовори кратко и ясно на въпросите които ме вълнуваха благодаря ! Поздрави [smilie=2beers]

Автор:  r0ad_runner [ Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

fraxinus написа:
И така по темата .
Ако ти трябва за тунинг, ежедневка ,работа ,риболов и прочие няма разлика какво ще си вземеш.Де лукса е по-скоро колекционерска рядкост и има смисъл ако ще го реставрираш до оригиналния му вид за събори и паради.


Като за начало ми трябва за да си ходя на риболов а след време може и да се заема с тунинговане но за сега само ще си го стегна но ще си остане ж оригиналния си вид :)))

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

По скоро обърни внимание на корозията по дъното и състоянието на двигателя.
Не без значение и годината на производство тъй като макар и едни и същи уж трабантите си имат разлика.Старите до началото на осемдесетте са 6V.Избягвай да караш нощно време с такъв.По късно пък ги правят с електронно ,което е по-добре , но ако газиш и гьолища може да те вият чакалите на водоема.Още по късно са с пружини отзад ,въпрос на предпочитания и т.н.Изскачат тук-там бижута по селата из плевни и гаражи въпрос на късмет.

Автор:  r0ad_runner [ Петък, 04.05.2012 г. 17:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

fraxinus написа:
По скоро обърни внимание на корозията по дъното и състоянието на двигателя.
Не без значение и годината на производство тъй като макар и едни и същи уж трабантите си имат разлика.Старите до началото на осемдесетте са 6V.Избягвай да караш нощно време с такъв.По късно пък ги правят с електронно ,което е по-добре , но ако газиш и гьолища може да те вият чакалите на водоема.Още по късно са с пружини отзад ,въпрос на предпочитания и т.н.Изскачат тук-там бижута по селата из плевни и гаражи въпрос на късмет.


Аз търся нещо такова от някой възрастен човек който не го е юркал много и да е доло горе в добро състояние защото знам ли след време може да ми дойде мерак да го тунинговам леко

Автор:  iss-tuning [ Сряда, 30.05.2012 г. 14:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Tрабант 601 или 601s

Разликата е в годината на производство - през 1973г при поредната модификация на модела 601 се сменят и надписите отзад ,от алуминиеви с пластмасови и се добавя "S"
П.П. Таблото и се сменя през 1974г и се добавя лавицата ,таблото се сменя и през 1982г а през 1983 преминава от 6 в на 12 в.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/