Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Вартбург или Москвич 21412 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=433 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | barkas1000 [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 09:55 ч. ] |
Заглавие: | Вартбург или Москвич 21412 |
Тъй като в момента съм пред необходимостта от втора кола,която да се използва като работна и товарна пред мен стои въпроса на коя от двете възможности да се спра.Вчера гледах един Вартбург с приличен външен вид,нямаше видима ръжда,гласа на двигателя също беше добър.Искат му 500 лева,без нищо платено за годината.Другата възможност е един Москвич на моя позната,която му е единствена собственичка .Москвича е с газова уредба,а цената му е 800 лева.Като изключим разликата в цената коя според вас е по-добрата оферта по отношение на издържливост,наличие на части,потребност от ремонти и ремонтопригодност.Предварително благодаря за мненията ви! |
Автор: | Ivaka [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 10:02 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз съм с две ръце за Вартбурга! Защо? Защото е много по здрав от въпросния Москвич, защото е по лесен за ремонт, побира повече багаж, не те притеснява гниенето защото е на рама и т.н. Единствения проблем е че ще върви на бензин, а това не излиза много евтино ![]() |
Автор: | Turbo [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 10:25 ч. ] |
Заглавие: | |
Не знам дали е уместно да се пуска такава тема във форума на Вартбург ![]() |
Автор: | barkas1000 [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 11:48 ч. ] |
Заглавие: | |
Е аз не виждам нищо лошо затова,че съм пуснал темата точно тук.Всъщност аз също дъм по-склонен да взема Вартбурга.Имал съм дефорсиран Москвич,за малко съм карал и Вартбург,но все пак една част от вас всеки ден ги карат тия коли и имат впечатления за поддръжката и частите. |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 12:55 ч. ] |
Заглавие: | |
21412 e сравним като товароносимост само с Вартбург комби.Седана го забрави.И аз го ползвах за влачене на багаж.Не става.Трябва теглич и ремарке.Обемът на багажника му може да е голям в сравнение с останалите седани,но издиша пред който се сетиш автомобил с пета врата.Рено 5 може да натовари двойно на вартбурга. Проблем ще имаш и с окачването.На около 300 килограма задното окачване е вече грозна гледка.Колите с ресори отзад товарят далеч повече. И това е преди изобщо да сме стигнали до резервни части и 50-те коня мотор и разхода на гориво на натоварен Вартбург. Така,че...гласувам за 21412.Опеделено е по-добрият избор за товарене.Проблемът с частите и качеството им ти е еднакъв и за двета коли. |
Автор: | Turbo [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 13:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Принципно ако почнеш да слушаш Санта съвсем скоро ще осъзнаеш че не намираш смисъл в живота и всичко ще ти се струва невъзможно и непосилно ![]() За Алекото не знам, но във Вартбурга с тоя голям багажник и свалена задна седалка(сваля се за части от секундата) има страшно много място за каквото и да е. В крайна сметка зависи какво ще товариш. Ако ще товариш прекалено тежки неща като тухли, фаянс, цимент и други подобни тогава Вартбурга не е твоя избор, но в тоя случай не мисля че и Москвича ще ти свърши работа. |
Автор: | barkas1000 [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз всъщност наистина не съм уточнил.Вартбурга е седан наистина.И аз предпочинам комби,но не ми попада подходящо в момента.А иначе не мисла да му вадя душата.Няма да нося толкова тежки неща колкото обемисти и мръсни! |
Автор: | Teo [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:50 ч. ] |
Заглавие: | |
За какъв чеп му е спортния фитър на работна кола!? |
Автор: | 353W-fen [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 20:54 ч. ] |
Заглавие: | |
направи си сметка колко 4есто ще го йуриш,ако е по 4есто то 21412 е по оправдано ЕДИНСТВЕНО И САМО ОТ ФАКТОРА ГОРИВО ![]() ![]() |
Автор: | barkas1000 [ Петък, 18.04.2008 г. 16:06 ч. ] |
Заглавие: | |
ами на година няма да му навъртам повече от 1000-2000 километра. |
Автор: | Ivaka [ Петък, 18.04.2008 г. 20:46 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Взимай Вартбурга! |
Автор: | racer [ Събота, 19.04.2008 г. 19:51 ч. ] |
Заглавие: | |
варела не става по мое мнение-да не говорим за москвето. на тебе колега ти трябва жигула комби,тоест 2102 1200 кубика,или другото комби на лада-2104-1500 кубика.по възможност и багажник на покрива,и теглич.естествено,на пропан-1,04 лева е пропана сега... не взимай варела-ще ти харчи 15 бензин по 2,15лева,я сметни?а не виждаш ли,че колегите нямат откъде един читав маншон да намерят,камо ли нещо по-едро... москвето е още по-зле.гори 25 газ зимата градско,чупи се на всеки завой,също няма части... |
Автор: | Santa [ Събота, 19.04.2008 г. 22:06 ч. ] |
Заглавие: | |
Още един човек,с който ще се съглася на 100%. Забравете ги тия вартбурзи за работа.Това става само за разходки до вилата,при това ако нямаш много изисквания за шум и мощност. |
Автор: | Ivaka [ Събота, 19.04.2008 г. 23:12 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Добре бе РАЗБИРАЧЕВ много си в час с Вартбурзите сигурно си имал 30-на и много си се занимавал. Не ставал, харчел 15 градско ала бала. Абе я се качи покарай Вартбург па тогава ми говори, ще поискаш да си метнеш Трабанта на вторични ![]() Варела като разход е почти колкото Трабанта, за сметка на много по голям вървеж. Отделно че е здрав, а ако е и комби носи толкова багаж, че просто няма място за сравнение нито с лада нито с москвич. Питайте Зизи и Бат Илко. |
Автор: | racer [ Събота, 19.04.2008 г. 23:43 ч. ] |
Заглавие: | |
ивак,не исках никой да обидя.варбург не съм карал,но съм се возил,и като возия няма база за сравнение между него и трабанта .не съм казал и че трабанта става за работна или икономична кола.казах само,че бензина струва 2,15-лъжа ли е?и че не можете да си намерите един читав маншон-а това лъжа ли е? |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |