Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Мнение
 Да не отваряме тема за хейтърството, защото собствениците на Трабант и Вартбург изпитват нескрита омраза към всичко съветско, чешко и полско и имат самочувствието, че карат западни автомобили, както пък ето че и самите те обвиняват шкодаджиите в подобно нещо. За това има, или имаше, много доказателства във форума преди да претърпи злополуката. А отношението на трабантаджиите към Малките Фиат винаги е будило недоумение и предизвиквало смях у фичоманите - присмял се хърбел на щърбел  На всичкото отгоре всички, които се занимаваме с Малки Фиати имаме съвсем топли чувства към Трабант, както и към всичко останало... (Даже с неохота признаваме, че Трабант ни взима старта  ) Шкодаджиите си имат общ събор за марката, а не че към соца се присъединяват и новите шкоди. Даже вече задномоторните съвсем не са пробладаващата част на съборите, но пък правят най-голямо впечатление и моабетът, клчючовете, криковете и подвижните лампи се въртят около тях. Тия с моделите до Фаворит не би трябвало да имат нищо против такъв събор, още повече пловдивските москвичисти и соц. шкодаджии са приятели, аз пък движа с шкодаджиите, някой сигурно е приятел с лададжии и т.н. Който има томахавка за заравяне, да я зарявя, ама да не забравя де я е закОпал, че за скарите на събора дрЪва има а са цепат ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif) Не знам дали ще мога да се присъединя за джуржината, че съм малко в Чужденеция, но подкрепям сбирките на социалистическо наследство и се надявам да се установи традиция и братски чувства. Поздрав най-сърдечен! Мир и любов на всички! ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Вторник, 01.02.2011 г. 02:25 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Общ събор на форумите през май 2011
Деянски, при цялото ми уважение към теб, ама сега си приказваш по хавата. Никога не е имало омраза към съветските и други соц возила в този форум. Може да сме говорили за динамика и разход на гориво, а също и за няколко болни места по ладата с които борбата е трудна, но освен това друго не е имало.
|
Вторник, 01.02.2011 г. 14:33 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Мнение
И във връзка с това искам да пусна цитат от мнение на потребител от Шкода форума: "Карам Шкода откакто се помня, но все си мечтая за Пръдлив Ханс. Някак си ме привлича миризмата на масло и бензин (неочаквано неекологична комбинация). Шумът на трицилиндровия двутактов парполетник ме възбужда, а и този дизайн... ех. Колкото и да ми се иска не мога да остана безразличен. ИФА са страхотни технократи и трите модела на Вартбург наистина доказват това. В никакъв случай няма да пропусна леката заигравка с мястото на скоростния лост, асоциираща пряко с традициите на американското автомобилостроене. А сега и по точките: - определено двутактова машина се обслужва по лесно, няма мазителна система и съответно свързаните с нея агрегати (потенциални източници на аварии), цилиндрите, биелите, свещите и т.н. са три (както споменах и по - горе), което говори само по себеси за себестойността на евентуален основен ремонт, което пък от своя страна звучи леко нелепо, имайки в предвид пословичната здравина на германските автомобили - скорост и динамика - богатата рали - биография на Вартбург говори сама по себе си - икономичност - да, да, моля Ви се, не се смейте, икономичен е Вартбурга, как да не е икономичен - цена на частите - за съжаление частите са много скъпи, тъй като на собствениците на Вартбург почти не им се налага да копуват такива, а продавачите на въпросните все от някъде трябва да си избият парите - комфорт - ключова дума, характерна за всяко описание на модела 353, дума присъствала в заданието на инженерния екип, проектирал този инъче толкова популярен по света автомобил. Списъкът от екстри включва люк и... ъъъ... какво повече му е нужно на човек, един люк стига на всеки оптимист В заключение ще спомена, че е съвсем лесно да притежавате и скромен музей на Вартбург в гаража си, тъй като преди 353 има само един модел, познат на нашите бащи и дядовци, което е едно наистина безценно преимущество за всеки ценител на марката. Поздрави от Цвикау (в момента съм на форум в бившите монтажни халета на ИФА. С колегите собственици сме се събрали там, ей така от носталгични подбуди.)" Какво повече да кажа? Мнението не този човек говори за неговата тотална ограниченост, ама нека си живее жив и здрав и в заблуда. Особенно по точката за богатата рали история на Вартбург(която в никакъв случай не е по-бедна от тази на Шкода, дори бих казал по-богата но хора като този, говорещи наизуст няма откъде да знаят), както и тази за 3-те модела говорят за уникалната неграмотност на въпросния потребител ГОРД СОБСТВЕНИК НА ЗАПАЗЕН АВТОМОБИЛ - ШКОДА(тук няма емотиконка с която да изразя изражението си в момента) Отдолу разказчето е допълнено с: шегувам се в общи линии, но наистина си мисля, че 353 не струва пред 120. Тоест, шегувам се, ама съвсем сериозно вярвам в това което съм написал 
|
Вторник, 01.02.2011 г. 15:27 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Мнение
Специално нашия форум май е най толерантния от всички.Не знам някой да изпитва лоши чувства и презрение към която и да е марка особено към фиатчетата които са велики автомобили/без ирония/ .В темата за събора никой не е писал неща от рода"аз на една поляна с лада не искам или ще ме е срам да съм с москвичи на събор". Има само един гласувал против -вероятно погрешка  .В другите форуми така ли е? Тези коли останаха толкова малко че ми е драго да ги видя на улицата.Даже и зазовете ми станаха симпатични А това кой е по западен автомобил-западни автомобили под път и над път за безпари.Вече не е гордост да караш западен автомобил пък бил той и 83та година дъргел.На същите пари са и соц.автомобилите който се чувства депресиран щото шкодата била по западна от москвича да си вземе голф 2 и да рахатяса.Не можеш да се оттървеш от мацки после...
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 01.02.2011 г. 22:12 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Мнение
Много добре казано Докторе! Даже мисля че в периода след ВСВ до 90-та година в сравнение Вартбург и Шкода ние имаме дори повече модели и модификации!!! Но невежеството не прощава никому.
|
Вторник, 01.02.2011 г. 22:24 ч. |
|
 |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Re: Мнение
Момчета, последното нещо, което искам да направя, е да наливам масло в огъня. Но наистина и тук е имало изказвания по адрес на други марки и те не са били в графа толерантни, но няма значение, всеки е до някаква степен пристрастен. Ивак, говоря и от личен опит. На гърба си съм търпял негативно отношение, гневни лични са ми писани, само защото в подписа ми буталата се движат паралелно, а не последователно. Казвано ми е, че Фиатите стават само за отпадъци, спамер съм бил, при все че в стария форум съм пуснал повече линкове, снимки и статии за двутактовите, отколкото голяма част от форума взети заедно. Но това е без значение. Тук съм заради идеята - двутактовата, ретро, соц... и т.н., не по-малко от вас, както и заради хубавите хора във форума, които за съжаление все още не познавам лично. Между другото имам и MZ ES 150 от 1963, значи пак съм чедо на IFA  Шкодаджийската вартбург-пародия е просто без коментар, пос(та)рало се е момчето...  Но това не трябва го взимате толкова присърце... Ако някой тръсне такова нещо за 126, бих се изсмял, както и на това. Дошла му е музата, написал го злобливо или не, и така... Ние пък кво да направим, че Шкодата е единствената кола, която се конкурира с камилите, щото събира повече вода от тях  (На всичкото отгоре е склонна към кипване на чорбата, но тук някой шкодаджия би написал ферман как това се случва само на некадърниците...) Всяка марка си има история и достойнства, така че междумарковите ГСП-та (Груби Селски Прояви) нека ги пренебрегваме! Или да приемаме иронията от страна на другите, тъй както не се сърдим на самоиронията си. Вие си наричате колите "кашони" и "варели" и това не е проблем, докато някой "страничен" не ги нарече така Ми, не е нормално. Малкото Фиатче е "пича въшка" и това е. На кого да се сърдя, като всички му казват/казваме така. А относно събора, шкодаджиите и москвичистите, както виждам от форума им, явно имат някакви проблеми не с марката "Лада", а с лададжиите, което вече е съвсем друга работа. Имат някакъв опит и е тяхно право, да не искат обща сбирка. Поздрав! ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Сряда, 02.02.2011 г. 02:38 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Мнение
И аз това писах в другата тема. Хубавите ретро коли заслужават похвала за собствениците им, независимо от марката. Нормално е в технически теми да се критикуват "конкурентните марки", навсякъде е така. Освен това малко хора са се возили в читави соц коли от другите марки и впечатленията са предимно от ежедневни издухани кошници (например трабант с километри пушек). Иначе това за бързи, икономични и комфортни коли на 15-20 години, струващи в прилично състояние 1-2-3 месечни заплати....по-добре да не се излагаме пред хората.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 02.02.2011 г. 06:53 ч. |
|
 |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Re: Мнение
 Чакай, чакай, чакай..., докторе! Каква съвместна разработка, какво чудо...!?!? От какво стана явно? Какви години, какви мнения? 3 пъти ти четох "оплакването", преди да разбера какво си имал предвид, чак се притесних. Не съм обиждал никого, още по-малко тебе. Коментарът е по повод разказа ""Карам Шкода откакто се помня, но все си мечтая за Пръдлив Ханс...", който Ивака е цитирал. ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Сряда, 02.02.2011 г. 12:20 ч. |
|
 |
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Мнение
Сега не искам да си слагам г*за там където хората си мерят пи*ките, но в крайна сметка така става  . Разберете, че соц колите са на изчезване. И ние вместо да се пазим и защитаваме едни други, ние гледаме коя кола е по-западна. Хем сме на изчезване, хем се трепем. Във всеки форум има по няколко хейтъра. Вместо да им се връзвате на "умните" коментари, оставете ги да си говорят, пък току виж някой от техния род от друг форум попадне на тях и се изядат взаимно. Нашите коли са по на 20+ години, което е похвално за всяка марка и собственик. На всякъде хората се подкрепят и кефят взаимно, а ние какво правим (говоря за всички форуми) ? Говорим колко сме съгласни за обща среща, в следващия момент комшията от другия форум напише нещо от сорта "аз кашон до моята кола не искам" и от там подпалим и сложим всички други под общ знаменател, и се започва безкрайното лаене. Ако можеха караниците и споровете ни да произвеждат ток....... П.П. Не искам нито да обидя някой, нито да започвам спор \/ .
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Сряда, 02.02.2011 г. 15:21 ч. |
|
 |
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
 Re: Мнение
 Не, няма сръдни. Абе весело да става ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif) За коляновия не обещавам да го отремонтирам 
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Четвъртък, 03.02.2011 г. 01:33 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Мнение
Всеки да си мисли каквото си иска, общо взето е "присмял се хърбел на щърбел" ситуацията. Всички соц коли не са актуални още от началото на 70те по мое мнение. По-важното е да се подкрепяме, а кой какво мисли си е негова работа, трябва да се търпим в крайна сметка. Надявам се обаче един такъв събор не навява спомени за поотминалият соц строй, защото мисля, че по-голямата част не поддържат колите си заради любовта към социализЪмА, а заради спомените. 
|
Четвъртък, 03.02.2011 г. 21:16 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Мнение
А може би има хора които го правят заради първото, или пък заради двете?
|
Четвъртък, 03.02.2011 г. 21:51 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Мнение
В крайна сметка ни свързват колите, не ме интересува кой от каква подбуда го прави.
Относно спомените имах предвид, просто да не се асоциира с това, но както и да е.
|
Четвъртък, 03.02.2011 г. 22:07 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Мнение
В крайна сметка и да се асоциира и да не се асоциира факт е, че тези коли с всичките им предимства и недостатъци са плод на този строй. Не е важно какво ни е привлякло вниманието към тези коли, важното е че по един или друг начин сме фенове. Както казах в интервюто по радиото тези коли са плод на една държава която вече не съществува, на един строй който вече не съшествува и това е ЕДНА от причините Вартбурга да е интересен за мен, втората причина е редицата уникални решения вложени в този автомобил които вече не се прилагат, или се прилагат рядко. Това са неща които го отличават не само от масата автомобили, а дори и от голяма част от ретро автомобилите. Към това разбира се се присъединява и факта че аз съм израснал с тази кола, на нея съм се учил и тя ми е била първата кола в живота, изобщо цялата тази сантиментална стойност, която си е само за мен, но значи много. Към това има и други по-маловажни причини, но тези три със сигурност са основните, които отговарят на въпроса "ЗАЩО ВАРТБУРГ?"
|
Петък, 04.02.2011 г. 02:02 ч. |
|
 |
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
 Re: Мнение
Едни хора карат тези коли защото им се кефят, други защото са изкарали половината си живот в тях, трети защото нямат пари за друго и така нататък. Но това което исках аз да кажа е, че най-общото между нас е, че всички сме хора. И всеки отделен индивид има право на собствено мнение, нагласа, възглед (наречете го както искате) и в това да го изразяваме. И НИКОЙ няма правото да кара даден човек да мисли по различен начин и да му набива в главата "как не мисли правилно". Но това което най-много исках да кажа е. Хора имайте си мнението, утстоявайте го, но не се опитвайте да промените мнението да другите.
Поздрави.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Петък, 04.02.2011 г. 02:25 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|