Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Моля помогнете с информация! 
Автор Съобщение
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Мнение Моля помогнете с информация!
Здравейте на всички,
може ли някой да ми даде информация какво е теглото на двутактовия двигател на Вартбург 353.Виждал съм го пригоден/монтиран/ на 2-ву местен моторен делтапланер.Държи се доста прилично в полет. Търсих къде ли не ТТ дани но никъде неми излиза.
Ще съм ви благодарен за малко инфо.


Понеделник, 11.04.2011 г. 08:04 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Мисля че беше около 60 килограма.

_________________
GameOn


Понеделник, 11.04.2011 г. 09:53 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
55 килограма

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Понеделник, 11.04.2011 г. 10:57 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Значи като се махне и маховика ще тежи 45-50 кг някъде,нали така?


Понеделник, 11.04.2011 г. 17:41 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Окомплектован двигател с генератор, стартер и карбуратор тежи точно 85кг по документи.


Вторник, 12.04.2011 г. 00:10 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Здравейте отново и благодаря за информацията.
За двутактовите машини несъм сигурен как стои въпроса с маховика.Но съм виждал как работи четиритактов субаро 1.8 ЕА-81 боксер двигател пригоден на мото делта .Вярно че е много по уравновесен като тип двигател затова че е боксер.След като бъде свален маховика се монтира един зъбен венец много по лек от маховика.Двигателя без маховика неможе да работи добре на ниски оборти и затова му се подавт малко по високи обороти и си работи добре във всички режими.
Има едни Авиационни двигатели Ротакс 503 и те са двутактови и без маховик.Работят си добре.Но им е скъпа подръжката.Именно за това се интересувам за вартбурговия двутактов.
http://www.rotax-aircraft-engines.com/p ... _503ul.jpg -Ето го на снимка гледах го и детайлно но маховици не видяхда има зъбен редуктор.Идеята е двигателя да е лек и мощен.
Субарото е с алуминиев блок и е лек но пак идва към 85-90 кг. и не е от най евтините за подръжка :).


Вторник, 12.04.2011 г. 13:31 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Може ли един въпрос колега? - Какво ще се случи ако докато летиш с делтапланера блокира двигателя? И понеже риска за това е напълно реален, аз не бих разчитал на Вартбургов или Трабантов двигател за тази цел.
Едно е да ти блокира двигателя на колата на път, друго е докато си във въздуха...,.


Вторник, 12.04.2011 г. 15:43 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Да наистина се държи на това двигателя да ти е надежден с цел да не те постави в кофти ситуация.На един мой познат двигателя му беше Ротакс пак двутактов авиационен и му блокира коляновия вал.Само дето непомня подробностите дали във въздуха или на пистата се е случило.Така е с двутактовите машини.Попринцип когато ти изгасне двигателя във въздуха е хубаво да имаш височина която да можеш да използваш за избиране на подходящ терен за аварийно кацане.Аз лично съм кацал преди време заедно с инструктора ми в Севлиево с една мото делта със Субару двигател.Той го гасеше във въздуха правеше две три спирали над поляната за зада свали височината и после кацахме.
Ами във въздуха гаранция никога няма.
Трябва да се спазват правилата за безопастност!


Вторник, 12.04.2011 г. 17:03 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Едни от най-добре балансираните двигатели "по природа" са 6-цил. четиритактов боксер и 3-цил. двутактов редовак.

Двутактовите имат много предимства във въздуха, освен че са по-леки и пи-прости, не мислиш за положението на маслото в картера (освен ако не си е специален четиритактовият). Трабантовият може да се монтира и с главата надолу, както е долу на клипчето, че и наобратно да го запалиш. Ако е въздухарка, не ти трябва специално охлаждане, то си духа достътъчно. А това дали ще блокира е Божа работа, случва се и на реактивните самолети дори, разбира се не баш да блокират. :mrgreen:

За делтапланер не е ли прекалено тежък Вартбурговия? Пък и в преценката на теглото не трябва да се забравя радиатора барабар със всичката охлаждаща течност. Трабантовия го дават като доста надежден за лека авиация, но пък всички, които са минали от двутактов на четиритактов казват, че разликата е огромна.

http://www.youtube.com/watch?v=ZKOrmETgMkM

http://www.sdplanes.com

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Сряда, 13.04.2011 г. 14:47 ч.
Профил ICQ WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Трабантовия надежден? Ти нищо не каза. Трабантите се счупват да блокират непрекъснато, едва ли има в този форум трабантаджия дето да не е блокирал двигател(а ако има такъв той има трабант отскоро). И точно предвид честотата на блокажите в никакъв случай не бих предпочел такъв двигател за целта.


Сряда, 13.04.2011 г. 17:32 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.04.2011 г. 07:05 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Трабантовия ще е слабичък за мойта двуместна делта,но пък е лек което е факт.Като се яхнеме двама души по около 100 кг средно и ще и трябва доста разтояние разбег докато ни отлепи :) /разбирасе в кръгът на шегата/Трабантов по скоро за паратрайкове ми се стува че е по подходящ. Напоследък много хора споменават за този проблем със коляновите валове на трабантовите.Ния имаме трабант от 81-82 година.Служи вярно тази машина до последно.Преди 8 години му правихме ремонт на двигателя поради ниска компресия и висок разход и прочие....Шлайфане на цилиндри и т.н.От два двигателя направихме един.Нови бутала сегменти и прочие.И той изкара известно време/4-5 г./ и накрая блокира коляновия вал.През всиките тези години тази кола е минала през какви ли не препядствия.Ходила е на състезния по майсторко управление,аз съм бил малък тогава но съм гледъл чернобелите снимки на баща ми от тогава и купи и флагове още от едно време.Така сме го впрягали с циментови торби и пясък отзаде че се чудя друга кола би ли издържала на такова натоварване.Можеби само москвича:)
Сигурно накрая ще и насадя един авиационен за да не откривам наново топлата вода.Пусто тая криза ни кара да се чудиме как все по тънко да минеме и накрая :)...и с двата крака..
Много колеги мото делтапланеристи са минали по този път и вече 4 -5 години откакто се захванах и аз с тея неща мисля че ще се наложи авиационен да и сложа.Можеби Ротакс 503 или нещо по добро.На старо ги има ама са 1900 лв барабар с редуктора със сичко окомплектовани с по два карбуратора с по две свещи на цилиндър и така но можеби с изтичащ ресурс.Скъпи са над 6000 лева са нови.
Бях чел някъде по авиационните форуми че скоро щяло да излезне разработка на български двигател за леката авиация,дано да е така и да е на някъкви разумни цени.
Успех на всики!


Сряда, 13.04.2011 г. 19:14 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Е чак да се чупи постоянно не е така. Ресурса на двигателя му е малък но иначе като се замислиш освен вал ако не счупиш трудно ще останеш на пътя с него.Просто има малко части и вероятността нещо да откаже е по малка а и може да се ремонтира по пътя/ НЕ ВЪВ ВЪЗДУХА ДЕ/ Няма водна помпа,бензинова помпа,маслена помпа, ангренажен ремък,радиатор, антифриз,термостат водни съединения... все неща при които повреда значи закъсвене и вероятността да откажат не е по малка

Това с мотоделтапланите и Трабантите не е откриване на топлата вода, имаше един селски на времето и той се занимаваше такива работи професионално/до колкото хвърчило с мотор от трабант може да ти е професия/ Сменяха цилиндри и бутала с ижови и така постигаха по голяма мощност ,но се чупел повече.Той чак искаше да пръска ниви с подобни техники :o Ама това в зората на демокрацията когато нямаше нищо друго пък трабантите и частите за тях бяха под път.Според мен не му е работа на този мотор да хвърчи

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 13.04.2011 г. 20:40 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Най-малкото искам да съм адвокат на трабантовия двигател. Не знам каква е причината да блокират, но ако в по-голямата част от случаите се дължи на износване, все пак може да се предвиди след колко моточаса ще се наложи пълна ревизия. Не знам какви ще са натоварванията, но във въздуха няма резки пържилки, работи общо взето в един режим, а и може от надморската височина да се чувства по-добре :D

Все едно, ако беше много харно, нямаш хората да търсят други решения. 1/2 костенурков звучи добре, ама някой ми спомена някаква невъзможна цена :roll:

Поздрав! [smilie=2beers]

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Сряда, 13.04.2011 г. 20:40 ч.
Профил ICQ WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
То еднообразието мори Трабанта

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 13.04.2011 г. 20:46 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моля помогнете с информация!
Абе какви са тези щуротии ?
Ако искаш да летиш - заплащаш съответната сума за съответната техника .
То затова си има специални двигатели за тази цел .
Ако нямаш средствата - просто вървиш по земята .

! Икономии в това отношение не се правят !


Сряда, 13.04.2011 г. 20:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов