Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Спирачки-помощ http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=2343 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | garmini [ Неделя, 01.11.2009 г. 21:43 ч. ] |
Заглавие: | Спирачки-помощ |
Колеги спука ми се тръбичката(задната) за спирачките долу под купето.Продават ли се такива,колко пари са.Някой би ли ме посъветвал къде да оправя проблема със спирачките и разбира се за по-малко пари.Пробвах сам ама нещо немога да я развия.С какво ли не пръсках.Бих предпочел и направо всичките да сменя като им видях състоянието.Благодаря ви предварително |
Автор: | TTT [ Неделя, 08.11.2009 г. 22:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки-помощ |
Тръбички медни с различна дължина и подходящи щуцери (за Вартбург и Трабант резбата е различна!) или комплект от тях може да намериш на Подуене срещу гарата или в магазина за 2Т в Красна поляна. Не се занимавай с глупости - т.е. по-евтино. Това е спирачна система! Старите наистина са отвратителни - железни и вече от гледна точка на времето са ръждясали и ненадеждни, т.е. безнадеждни и опасни. А медните ще те надживеят дори и след дълбоката ти старост. За по лесно развиване ползвай вездесъщия WD-40. Има го почти по всички бензиностанции, да не говорим за Метро, Бриколаж, Практикер и железариите. За първоначално развиване ти препоръчвам директно с клещи "чираци" или "папагал", зависи как ги наричат в твоятя махала-иначе се заоблят щуцерите. После може и с ключе. Това е и добър повод да си смениш изцяло маслото в спирачната система. Приятна работа! |
Автор: | TTT [ Неделя, 08.11.2009 г. 23:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Спирачки-помощ |
Преди време (15-тина години) в Подуене на ул.Среброструй или Летоструй (все я забравям), имаше един, който разфасоваше Трабантчета. На мен беше ми се протрила дългата тръбичка, която отива към задните спирачки на Вартбурга. От там взех една муфа от спирачната система на Трабант (шестостенно парче,дълго 50-60 мм. и с вътрешни резби от двете страни). Тогава разбрах, че резбите не съвпадат. Спомням си, че дори и обезвъздушителните щуцери не съвпадат - различни резби. Наистина съм се чудил, че няма стандартизация и унификация, но може би тогава двете фирми са се надскачали кой е по-велик и не е имало взаимозаменяемост. Доколкото си спомням, резбата на Трабанта беше М10х1.25. Може би е бил от 6-волтовите??? |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |