Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Депутат-Вартбург фен. http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=1345 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | стамен353 [ Неделя, 14.12.2008 г. 15:22 ч. ] |
Заглавие: | Депутат-Вартбург фен. |
Вижте това. http://www.24chasa.bg/Default.asp?stati ... 13&iy=2008 Добре е да има ентусиасти в парламента,в книжното издание на вестника пишеше че ще вкарва олдтаймерите и историческите автомобили в специален закон,гарантиращ им специален статут,запазване на старите номера и т.н. НО,къде беше въпросния Бойко Боев,когато същият този парламент прие закон,задължаващ всички коли да се пререгистрират?Ако не се лъжа тогава е бил в групата на НДСВ,сиреч част от управляващите.Къде беше когато няколко пъти парламента отхвърляше предложението на Минчо Христов и Стела Банкова за отмяна на задължителната пререгистрация.Смяната на номерата не беше изискване на ЕС-там колата ти ако ще и от първата световна война да е си върви със същите номера.Въпросът е че някоя фирма от "обръчите" трябваше да се нагуши с милиони от рег.табели. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 14.12.2008 г. 20:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Хубаво е, че и в парламента има фенове. Относо пререгистрацията - отнесоха го разните дядовци дето караха грохнали трабанти щото няма какво друго. Надали някой истински фен си е изхвърлил колата за стоте лева за номера. |
Автор: | Turbo [ Неделя, 14.12.2008 г. 20:54 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен | |||||||||
Точно така е. При тая смяна на номерата страшно много Трабанти и Вартбурзи заминаха за вторични. Иначе за смяната на номерата на всички ни беше ясно, че е малоумщина с цел да се нагуши някой. Тоя депутат-ентусиаст едва ли е можел да направи каквото и да било по въпроса. |
Автор: | филип3 [ Неделя, 14.12.2008 г. 23:06 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
---------------------------------------------------------------- |
Автор: | Santa [ Понеделник, 15.12.2008 г. 12:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
theultimate...покрай тая смяна на номерата...колко по-читави коли отидоха за желязо...ти си взел за трабантите от село да се притесняваш...Заминаха си уникални машини. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.12.2008 г. 14:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Да.....явно са ги карали уникални идиоти! При заплата от 500лв боли ли те фара за 100лв, които да отделиш за колата си? Ебати хората карат коли за 5-10 бона, а някой ще се оправдават че за 100лв за номера ще си хвърлят колата. Просто са ги карали за евтинията. Това че цял живот някой старец е пазил трабант/вартбург в гараж и не го е карал, защото няма пари за бензин....ми то ако не беше регистрацията при първия сериозен ремонт щеше да иде в надин. |
Автор: | Santa [ Понеделник, 15.12.2008 г. 19:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Не е баш така.Точно тогава плащах същите неща номера 60 лева застраховка 100 преглед 20 още някакви дивотии имаше...и те си станаха 200 лева,че и нагоре.Дядото може да припалва Вартбурга или старата си Волга из село и да си ходи за хляб с нея до съседното,ама като му тресенш 200 лева разходи,при пенсия 100...и да не иска,ще се замисли дали не му е по-евтино пеща или с CZ-то,дето иска само бензин и масло...Не гледай нещата само от твоята си позиция на млад работещ човек.Времената,когато колата беше лукс,ги надживяхме с краха на соц-а.Доказа се,че не е правилно,че не може колата да е символ на социален статус,да се купува с връзки и с чакане по опашки.Тя е необходимост.Нещо нормално. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.12.2008 г. 21:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Че намаля бройката на трабантите и вартбурзите така е. Но не е намаляла бройката на феновете, склонни да инвестират колосални суми в своите коли, да ходят по събори, изложеия, форуми и т.н. Реномето на марката не се покачва от един гаражен вартбург, който се кара със 60 на магистралата и оставя километър пушек след себе си от пристата. |
Автор: | стамен353 [ Вторник, 16.12.2008 г. 18:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
В случая съм напълно съгласен със Санта. Васко(обръщам се така въпреки че не се познаваме)един гаражен вартбург/трабант,каран от някой старец 2 пъти в годината може и да не влияе добре на реномето на марката,но утре на ентусиаст като тебе като му се наложи да купува части,или да си купи кола къде ще отиде,като знаеш какво е положението с магазините и броя на нашите коли.Ще идеш при вартбургджията бай ...... от съседния вход.(За селата съм съгласен със Санта)А смяната на номерата и всички др. прототии удрят именно тях.Аз съм на принципа колкото повече коли-толкова по-добре,пък даже и да стават само за донори. Филипе, няма защо да се извиняваш,добре е че си постнал статията,а сто пъти по-добре ще е тоя човек да бъде привлечен към форума,нямам нищо против него,само ми е чудно как така изведнъж стана ясно че е ентусиаст и досега 4 год не е повдигнал въпроса за закон за олдтаймерите,при положение,че сп."Автокласика и Мотоциклети" в почти всеки брой настоява за това. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 16.12.2008 г. 19:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Това с повечето коли е правилно, само и единствено от наша гледна точка - повече коли -> повече части. Но погледни нещата от гледната точка на човек, който кара нормална западна кола и за него това е купчина старо желязо: По селата е пълно с коли, които изобщо не се знае какво им е състоянието - карат се със стари гуми, често с лоши спирачки и неработещи светлини от неделни шофьори - примерно веднъж месечно да иде до магазина в града за нещо по-специално. Тези коли определено тежат на нормалния трафик. Дори в малките градове вече трудно се намира място за паркиране в централната част. Не е редно някой да държи кола с актуален номер, която помръдва 2 пъти в годината, а съседа да няма къде да си паркира ежедневката. Така че това е естествен подбор, колкото и да не ни харесва. Ще останат само поддържаните коли, само колите в които се инвестира. Всичко останало заради един или друг закон рано или късно ще си отиде. А с пословичната "спестовност" на шофьорите на трабант ( и не само), дето като им кажеш 50лв за част и се намръщват, никой няма да се занимава да прави морги. Всичко отива директно за претопяване. Отделно, че хората които нямат пари да си пререгистрират колата 100% им тежи и ГО, преглед, винетка и т.н. Не им е това причината че са си върнали колите. Явно просто нямат финансова възможност да карат изобщо някаква кола. |
Автор: | орлича [ Вторник, 16.12.2008 г. 20:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Депутат-вартбург фен |
Смяната на номерата (или стоте лева) не беше проблемът, а именно това, че останаха много малко от нашите коли, на които не им беше сменян с какъвто падне двигател, съответно без нужната документация и пререгистрация, техническото състояние (за канал пред КАТ) и други "дреболии", които отказаха много от собствениците да инвестират време и средства. Да не говорим, че всяка година се пускаше слух по медиите, че "видите ли, от следващата година окончателно ще забранят двутактовите автомобили" и страшно много хора се вързаха на тези глупости. Пазя още изрезка от вестник "Дума" от 95-та година, където някаква неграмотна писарушка обясняваше, че когато въведат безоловния бензин, "всички двутактови почитатели ще се натъжат, тъй като това означава, че няма да могат да карат колите си". Сега ви е смешно, но тогава изглежда народа беше още по-наивен и си спомням как един съсед обясняваше на баща ми да продаде Трабанта докато още може, че после ще трябвало да плаща за да го вземе някои. Е, Трабанта си е още пред блока и оттогава надживя 3 негови коли. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |