Виж темите без отговор | Виж активните теми
ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Автор |
Съобщение |
esko148
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 20.04.2017 г. 16:17 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Ако проблема с ниските обороти, бе в прекъснатия О-пръстен на винта за регулиране на въздуха, то защо тогава при пълното отвинтване на последния няма никаква разлика в работата на мотора? Карбуратора е здраво затегнат към двигателя, че даже и с червен силикон съм го намазал да уплътни по-добре. Да, колега трабанта е 12 волтов с електронно. Това, което ми направи впечатление е, че като свалих свещите едната беше осезаемо по-гореща от другата, и с доста по-тъмен цвят ( към черен ). Но и двете бяха сухи. Пробвах ги как подават искра и ми се стори повече от добре. Но без да се разглоби карбуратора едва ли ще се отстрани проблема. Яд ме е, защото това го правих преди по-малко от месец и си работеше идеално до онзи ден, когато го настъпах с космическите 80 км/h 
_________________ Trabant 601s LightBlue
|
Събота, 03.06.2017 г. 19:58 ч. |
|
 |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Колега,при теб нещата май не вървят на добре.Провери си компресията на двата цил.,центровката на момента на подаване на искрата на цилиндрите/заради по-черната свещ/,свали изчисти твоя карбуратор,а най-добре намери друг работещ такъв и пробвай с него,ако установиш,че всичко с компресията и центровката е наред.
|
Неделя, 04.06.2017 г. 08:03 ч. |
|
 |
esko148
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 20.04.2017 г. 16:17 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Ще ги проверя и тях и ще пиша накрая как съм го оправил ( ако въобще го оправя де  )
_________________ Trabant 601s LightBlue
|
Неделя, 04.06.2017 г. 08:27 ч. |
|
 |
ivo919
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 13.01.2011 г. 16:56 ч. Мнения: 58
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
по добре си намери някои които разбира да ти направи трабанта а не да ровиш на сляпо
|
Неделя, 04.06.2017 г. 11:38 ч. |
|
 |
esko148
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 20.04.2017 г. 16:17 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Имам трабант от около 13 години, който никога не е влизал в сервиз. Просто има тънкости, от които не разбирам, но поне знам какво съм правил до момента. Ако не успея да го вкарам в пътя ще викам майстора. 100 % проблема ми е в карбуратора, но ме е страх да го разглобя напълно, защото ако го разцентровам после трябва да го хвърля. Имам много карбуратори, но всеки има по някакъв недостатък. Някой знае ли дали ги продават нови и каква им е цената?
_________________ Trabant 601s LightBlue
|
Понеделник, 05.06.2017 г. 07:43 ч. |
|
 |
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Колега, нормално е да имаш по-тъмни свещи, дотук описваш как двигателят работи само на смукач. По-тъмния цвят на свещите е заради по-богатата горивна смес. Игнорирай това засега и се концентрирай върху карбуратора. Препоръчвам ти да си намериш от по-старите модели, тип 28 НВ 2-*, предимствата им са много пред този, който имаш в момента. Лошото е, че не всеки, който намериш ще е изправен, защото се износват при остта на дроселовата клапа или пък фланеца към двигателя ще е изкривен и смучат допълнително въздух. Дотук описанието ми прилича на нещо, което е запушено, а не на нещо, което допълнително смуче въздух, защото тогава празните обороти щяха да са неконтролируеми и високи. Иначе, двигател на 70 000 км си е за шлайф на цилиндрите в един момент. Но признаците затова са по-скоро ниска компресия, загуба на мощност и висок разход, отколкото изчезване на празните обороти.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Понеделник, 05.06.2017 г. 13:11 ч. |
|
 |
esko148
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 20.04.2017 г. 16:17 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
 Re: ФРАЙЛАУФ на Trabant 601 S. Проблем ???
Колата е оправена!Свалих карбуратора и по съвет на колега почистих само жигльора за празния ход ( намира се зад лостовата система на газта, точното му място може да видите в книгата " Аз Ремонтирам Трабант " ). Почиства се с телче от жило, защото е много тесен и друго не минава. Определено беше запушен, защото след почистването като го продухах и вече въздуха минаваше свободно, т.е бил е адски запушен. Монтирах обратно карбуратора, подгоних го на правата отсечка и вдигнахме 85км/h без проблеми. При отпускане на газта червената лампа вече не свети и двигателя не гасне. Фрайлауфа си го усещам как зацепва при повторно подаване на газ. EDIT: За първи път сипах полусинтетика и останах приятно изненадан. Не пушеше изобщо при висока скорост и двигателя като, че ли на високите се развърташе по-леко. Става дума за "Червената Приста". Води се Prista Extra. В Практикер го намерих за 10лв литъра. На други места го предлагат и по 14-15лв. Минералното се казва Prista 2T Mix, но с него пушеше много. Слагам 20гр на литър и сега бензина става червен, при което не може да се забрави дали е сипано масло или не 
_________________ Trabant 601s LightBlue
|
Неделя, 11.06.2017 г. 07:48 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|