Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Стабилността на Трабант
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=65
Страница 1 от 3

Автор:  boycho [ Сряда, 13.02.2008 г. 22:50 ч. ]
Заглавие:  Стабилността на Трабант

Не мога да разбера само какво им правят на тея състезателните трабита да зимат завоите и да не са обращат.

Автор:  theultimate [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:29 ч. ]
Заглавие: 

Доколкото съм гледал клипове, Трабантите с пружини (а такива са по-голямата част) се накланят при остро влизане в завой и дигат крак от вътрешната страна. Аз съм с нова предница и предни амортисьори, и със заден ресор. Няма го тоя проблем. Antifen беше свидетел как с близо 70 просто изведнъж завих волана рязко надясно на малко кръстовище и с як дрифт без никакво накланяне си взе завоя. И други просташки изпълнения съм правил и ефекта винаги е същия - поднася, без да се накланя или да се опитва да дигне крак. Според мен това може да се реши като отзад се сложат по-твърди пружини. Допълително ще влоши возията но това е за сметка на стабилността.

Автор:  Torsi [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:34 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
Доколкото съм гледал клипове, трабантите с пружини (а такива са по-голямата част) се накланят при остро влизане в завой и дигат крак от вътрешната страна. Аз съм с нова предница и предни амортисьори, и със заден ресор. Няма го тоя проблем. Antifen беше свидетел как с близо 70 просто изведнъж завих волана рязко надясно на малко кръстовище и с як дрифт без никакво накланяне си взе завоя. И други просташки изпълнения съм правил и ефекта винаги е същия - поднася, без да се накланя или да се опитва да дигне крак. Според мен това може да се реши като отзад се сложат по-твърди пружини. Допълително ще влоши возията но това е за сметка на стабилността.

така е! аз моя постоянно му вдигам или едното или двете колела...твърде мек е!

Автор:  boycho [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:51 ч. ]
Заглавие: 

моя е с ресиор отзаде и много ма е страх да не са обърна някой ден някъде твърдо вози ама май ще са обърне лесно,а ако завойте ги зимам с ръчната задницата да носи дали ще са обръща моя е постоянно е празен само с мен (50 кила) нищо не нося по принцип

Автор:  Krap4enski [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:52 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
трабантите с пружини (а такива са по-голямата част).


Само 1 пояснение трабантите с пружини са много по малка част от тези с ресор все пак са произвеждани 89-90 година преди това са били с ресор всичките

Teo написа:
Е да, обаче повечето на ресиори са заминали на вторични и сега напрактика повечето са с пружини :wink:


Трабантите от по предните години на производство са много по здрави на ламарина и по трудно гният , питай който искаш така ще ти каже , така че това не е сигурно , че повечето са на вторични!

Автор:  Teo [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:55 ч. ]
Заглавие: 

Е да, обаче повечето на ресиори са заминали на вторични и сега напрактика повечето са с пружини :wink:

Автор:  boycho [ Сряда, 13.02.2008 г. 23:58 ч. ]
Заглавие: 

те с пружините не съм ги карал ама съм се возил по меко возят ама мноо меки тея пружини а пък ресиора 5 пъти по твърд

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:04 ч. ]
Заглавие: 

Казвам че трабантите с пружини са повече, тъй като са последните модели и от тях има най-много оцелели. За здравината - имам една статия за трабант, в която пише че последните години в завода в Цвикау са работели преидмно работници от Виетнам. По мое мнение пружиниата не подобрява особено комфорта на возещите се отпред. Като минеш през дупка предницата пак си подскача. Единствената разлика е при легналите полицаи, но предпочитам там да минавам на полусъединител а завоите да ги взимам с пълна газ, окотлкото обратното :)

Автор:  boycho [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:11 ч. ]
Заглавие: 

значи сте сигурни че трудно ще са обърна даже и без ръчна

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:14 ч. ]
Заглавие: 

Не гарантирам, повечето простотии съм ги правил с други хора в колата. А амортисьорите задължително трябва да са здрави и четирите. Като цяло не ми беше идеята как да направим трабанта да дрифтира, просто ми е кеф като мога градско да си карам с 80, без да ме е страх от обръщане, или че при първия авариен слалом съм в канавката.

Автор:  Krap4enski [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:14 ч. ]
Заглавие: 

Не се надъхвай много Траби не е най добрата кола да такива изпълнения , може да се обърнеш разбира се , всичко е до стил на каране и усет най-вече.Внимавай

Автор:  porostorm [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 01:24 ч. ]
Заглавие: 

Не беше със 70 ама беше с над 50 :idea:

Тоя е щур :!:

Автор:  ivan [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:06 ч. ]
Заглавие: 

Моито траби е с макверсон а имам и такова с ресор та мога да кажа че трабантите с пружини с мнооооооо по-устойчиви от тея с ресор,а ги правят да не се обращат кат има се намали затварянето на задницата(симулира)се натоварена кола ако някои знае пътя м/у гр Сливница и с.ОПИЦВЕТ там имам едни мноооооооо яки завои -влизам им с 80-90

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:46 ч. ]
Заглавие: 

Явно това с ресор има разбито окачване...Някъде между селата, дето пътя е все едно танк е минал през него, може и да е по-стабилно. При нормални пътища губи по всички критерии. Ако искаш ела на някоя софийска среща да се убедиш сам.

Автор:  ivan [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:59 ч. ]
Заглавие: 

аз идвам на срещите само когато има гонка иначе не ми е интересно да вися в кръчма или заведение(не пия).Ако си бил на 14.07.2007 на Камбаните си ми видял колата-а колкото до траба с ресор окачването му е здраво и карам по хубави пътища

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/