Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Стабилността на Трабант 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение Стабилността на Трабант
Не мога да разбера само какво им правят на тея състезателните трабита да зимат завоите и да не са обращат.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 13.02.2008 г. 22:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Доколкото съм гледал клипове, Трабантите с пружини (а такива са по-голямата част) се накланят при остро влизане в завой и дигат крак от вътрешната страна. Аз съм с нова предница и предни амортисьори, и със заден ресор. Няма го тоя проблем. Antifen беше свидетел как с близо 70 просто изведнъж завих волана рязко надясно на малко кръстовище и с як дрифт без никакво накланяне си взе завоя. И други просташки изпълнения съм правил и ефекта винаги е същия - поднася, без да се накланя или да се опитва да дигне крак. Според мен това може да се реши като отзад се сложат по-твърди пружини. Допълително ще влоши возията но това е за сметка на стабилността.


Сряда, 13.02.2008 г. 23:29 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
theultimate написа:
Доколкото съм гледал клипове, трабантите с пружини (а такива са по-голямата част) се накланят при остро влизане в завой и дигат крак от вътрешната страна. Аз съм с нова предница и предни амортисьори, и със заден ресор. Няма го тоя проблем. Antifen беше свидетел как с близо 70 просто изведнъж завих волана рязко надясно на малко кръстовище и с як дрифт без никакво накланяне си взе завоя. И други просташки изпълнения съм правил и ефекта винаги е същия - поднася, без да се накланя или да се опитва да дигне крак. Според мен това може да се реши като отзад се сложат по-твърди пружини. Допълително ще влоши возията но това е за сметка на стабилността.

така е! аз моя постоянно му вдигам или едното или двете колела...твърде мек е!


Сряда, 13.02.2008 г. 23:34 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
моя е с ресиор отзаде и много ма е страх да не са обърна някой ден някъде твърдо вози ама май ще са обърне лесно,а ако завойте ги зимам с ръчната задницата да носи дали ще са обръща моя е постоянно е празен само с мен (50 кила) нищо не нося по принцип

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 13.02.2008 г. 23:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
theultimate написа:
трабантите с пружини (а такива са по-голямата част).


Само 1 пояснение трабантите с пружини са много по малка част от тези с ресор все пак са произвеждани 89-90 година преди това са били с ресор всичките

Teo написа:
Е да, обаче повечето на ресиори са заминали на вторични и сега напрактика повечето са с пружини :wink:


Трабантите от по предните години на производство са много по здрави на ламарина и по трудно гният , питай който искаш така ще ти каже , така че това не е сигурно , че повечето са на вторични!


Последна промяна Krap4enski на Сряда, 13.02.2008 г. 23:59 ч., променена общо 1 път

Сряда, 13.02.2008 г. 23:52 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Е да, обаче повечето на ресиори са заминали на вторични и сега напрактика повечето са с пружини :wink:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 13.02.2008 г. 23:55 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
те с пружините не съм ги карал ама съм се возил по меко возят ама мноо меки тея пружини а пък ресиора 5 пъти по твърд

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 13.02.2008 г. 23:58 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Казвам че трабантите с пружини са повече, тъй като са последните модели и от тях има най-много оцелели. За здравината - имам една статия за трабант, в която пише че последните години в завода в Цвикау са работели преидмно работници от Виетнам. По мое мнение пружиниата не подобрява особено комфорта на возещите се отпред. Като минеш през дупка предницата пак си подскача. Единствената разлика е при легналите полицаи, но предпочитам там да минавам на полусъединител а завоите да ги взимам с пълна газ, окотлкото обратното :)


Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:04 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
значи сте сигурни че трудно ще са обърна даже и без ръчна

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:11 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не гарантирам, повечето простотии съм ги правил с други хора в колата. А амортисьорите задължително трябва да са здрави и четирите. Като цяло не ми беше идеята как да направим трабанта да дрифтира, просто ми е кеф като мога градско да си карам с 80, без да ме е страх от обръщане, или че при първия авариен слалом съм в канавката.


Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Не се надъхвай много Траби не е най добрата кола да такива изпълнения , може да се обърнеш разбира се , всичко е до стил на каране и усет най-вече.Внимавай


Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Не беше със 70 ама беше с над 50 :idea:

Тоя е щур :!:


Четвъртък, 14.02.2008 г. 01:24 ч.
Профил ICQ WWW
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Моито траби е с макверсон а имам и такова с ресор та мога да кажа че трабантите с пружини с мнооооооо по-устойчиви от тея с ресор,а ги правят да не се обращат кат има се намали затварянето на задницата(симулира)се натоварена кола ако някои знае пътя м/у гр Сливница и с.ОПИЦВЕТ там имам едни мноооооооо яки завои -влизам им с 80-90

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:06 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Явно това с ресор има разбито окачване...Някъде между селата, дето пътя е все едно танк е минал през него, може и да е по-стабилно. При нормални пътища губи по всички критерии. Ако искаш ела на някоя софийска среща да се убедиш сам.


Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:46 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
аз идвам на срещите само когато има гонка иначе не ми е интересно да вися в кръчма или заведение(не пия).Ако си бил на 14.07.2007 на Камбаните си ми видял колата-а колкото до траба с ресор окачването му е здраво и карам по хубави пътища

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Четвъртък, 14.02.2008 г. 08:59 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов