Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Trabant автоматик 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.11.2011 г. 19:17 ч.
Мнения: 17
Местоположение: Varna/Gabrovo
Skype: mitko_gola
Мнение Trabant автоматик
Днес разглеждах сайтовете за коли. Гледах трабантите и попаднах на една обява където се казва че Трабсът е автоматик.В обявата пишеше че така е поръчван, но преди гледах друга обява където пишеше че е преправян за автоматик.Въпросът ми е възможно ли е да се преправи от ръчка на автоматик. Според мен , не става , но ми е интересно вашето мнение.


Понеделник, 18.06.2012 г. 17:31 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Trabant автоматик
Под автоматик сигурно са имали в предвид - хикомат :)

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Понеделник, 18.06.2012 г. 17:38 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.11.2011 г. 19:17 ч.
Мнения: 17
Местоположение: Varna/Gabrovo
Skype: mitko_gola
Мнение Re: Trabant автоматик
Каква е разликата?


Понеделник, 18.06.2012 г. 19:17 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Trabant автоматик
Устройството хикомат се е монтирало на Трабанти предимно за инвалиди.То е устройство за автоматично включване и изключване на съединителя посредством хидравлична система,механична и електрическа система.Хидравличната система работи само при работещ двигател,като сигнал се подава електрически със задействане на лоста на скоростите/бастуна/,а хидравличната помпа създава налягане с твърда връзка/един прът,който минава през цялата скоростна кутия и стига до коляновия вал.На вилката на съединителя има хидравличен цилиндър и с повишаване оборотите на двигателя се повишава налягането в него,като преодолява една механична пружина и натиска съединетеля,след включване на скорост с лоста,електромагнитен клапан намалява налягането в цилиндъра и изпраща течността в казанчето,като съединителя се изключва до превключване с лоста на друга предавка.При паркиране действието на цялата хидравлична система се прекратява със застопоряване механично на педала и отново се възтановява след освобождаване на лоста.За по голяма яснота по въпроса вижте книгата"Аз ремонтирам трабант"-стр.128.Надявам се да съм бил полезен.Извода според мен е, че Трабанта не става автоматик,скоростите пак се включват ръчно,но не се натиска педала на съединителя по време на движение-т.е работи се с 2 педала,а не с 3!


Понеделник, 18.06.2012 г. 21:37 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Trabant автоматик
Изобщо не е за Тунинг тази тема.

Имало някаква си обява, пък в нея пишело ...
Няма абсолютно никаква полезна информация, подходяща за раздел Тунинг, освен мнението на niki_k, който обяснява устройството хикомат, което пак не е тунинг, но поне е някаква информация.
Да не говоря, че пък има писано за хикомата вече, но това е отделен въпрос.

[smilie=electro]


Понеделник, 18.06.2012 г. 23:06 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов