Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

С какво масло карате и по колко сипвате?
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=421
Страница 1 от 2

Автор:  theultimate [ Вторник, 15.04.2008 г. 17:09 ч. ]
Заглавие:  С какво масло карате и по колко сипвате?

Понеже гледам че имаше интерес в една друга тема, нека тук всеки да напише какво масло кара, колко струва и какви са впечатленията от него. Нека просто всеки да напише своето, не да правиме стандартните рибарски дискусии.

В момента карам с Valvoline минерално по 9.50 литъра, 18 грама на литър

Последната година карах с Repsol полусинтетика 5лв литъра (защото го взехме на едро), 15-18 грама на литър

И с двете пуши леко максимум първата минута сутрин и то защото не е виждало извънградско от октромври.

Автор:  fraxinus [ Вторник, 15.04.2008 г. 17:34 ч. ]
Заглавие: 

В момента с лукойл - за сега ми допада като компромис цена/качество
Карах с Шел минерално- утаява се като М10 Д дали попаднах на менте не знам.
Пробвах и с хускварна за резачки но зимата. Не усетих нещо кой знае какво освен че не кадеше като нормален трабант а като нормална кола. 8) По скоро за лятото в големите жеги по баирите ще да е полезно щото двигателя не загрявал от него.
Карал съм и с Приста и с Плама излиза ако искате да се научите да сменяте валове за норматив и после да се явявате на състезания за най бързо сменен вал това са вашите масла.

Автор:  Santa [ Вторник, 15.04.2008 г. 17:54 ч. ]
Заглавие: 

Тая кола съм я карал с:

Шел,Лукоил,Репсол,ОМВ и ЕКО.

Голяма разлика усетих само в ОМВ-то.Мощноста се покачи осезаемо.
За съжаление на следващата партида вече не беше същото,а след това и го спряха.Сега има Биксол.Неразумно скъп.

Автор:  Power_353 [ Вторник, 15.04.2008 г. 19:32 ч. ]
Заглавие: 

преди и аз карах с Repsol 18-20гр на литър.,но свърши отдавна.
В момента съм с ROWE(немско) и съм много доволен :wink:

Автор:  Bobi-Wan [ Вторник, 15.04.2008 г. 20:52 ч. ]
Заглавие: 

Castrol 2T Scooting.17 милилитра на литър.Резултат-исполински!

Просто по-хубаво от това масло няма (до него застават Ликуи Моли и Репсол).

Не знам защо мерите в грамове,правилното е да се мери в милилитри!

П.П Ура за Партията (нашия ръководещ състав на сайта) за прикачването на файловете!

Автор:  ivanski [ Сряда, 16.04.2008 г. 11:07 ч. ]
Заглавие: 

Казва се в грамове, защото като поръчаш една ракия не казваш,, Дай 100 милилитра'', ами казваш ,, Дай 100 грама ''.
Същото е прието да се казва и с маслото и по двата начина става.

Карал съм с хускварна (Low smoke),когато маслото беше зелено.
Сега е синьо и е прецакано.
Тъй като не карам много имам още четвърт бутилка от OMV .

Автор:  Bobi96 [ Сряда, 16.04.2008 г. 12:07 ч. ]
Заглавие: 

Аз съм с Инса 2Т. Преди сипвах 25 грама, но много пуши и минах на 18-20 грама. Сега не пуши толкова и всичко е ок! Иначе добро минерално масло. Колко струва вече не знам защото от както купих трабанта това ми е първа бутилка масло и съм забравил цената.
Супер вече може да си качваме снимките и файловете!!! КЕФ!

Автор:  филип3 [ Сряда, 16.04.2008 г. 14:44 ч. ]
Заглавие:  Масло

Основно карам с Mannol 2T полусинтетика(немско) 8) .Струва 6лв и 50 ст.Купувам го от магазина на кака Веска(магазин Авторай) в Русе.
За несвои хора маслото струва 7,50лв.
Мога да кажа,че е от класа на Лики Моли 2Т и колата е фурия-направо народно порше.
По-нататък ще кача снимка с подробна информация от етикета.
Скоро опитах с испанското Cespa2
-не е направено за Трабант в 0-3500 оборота държи добре,но над 3500 колата вече се мъчи,направо е скована като поведение-на баир става страшно и разхода се вдига.
Започнах с Шел 2Т(1996г.) -старото бели бутилки-много добро като качество и цена(минерално);после Арол2Т-старото 1 л.-много лошо масло;после Шел 2Т-зелената бутилка(зелен цвят на маслото) за 6лв.,но свърши партидата и пуснаха едно с светлооранжев цвят-проклятието на Шел-блокира ми двигател с него.
После карах Кастрол2Т-дето се изтегля капачката
-много добро с тъмночервен цвят,гъсто,минерално.Отказах се от него по следните причини-цената беше 11лв. литъра+при минус 15 градуса целзий през зимата маслото ставаше толкова гъсто,че почти не можеше да се излее от бутиката и се уплаших за дозата.
После минах на Лики Моли2Т
-казвам ви това е масло-колата става резачка,но както винаги има отрицателни страни-маслото се доставяше от Германия и доставките бяха нередовни+изчезваше бързо+цената беше 10лв литъра.
След това минах на Валволин 2Т-8лв. литъра.Не ми хареса,че много силни вибрации имаше мотора на празен ход+много рязко "риташе"= дръпваше колата при пускане на съединителя.
После минах на Арол 2Т новото-500мл
Добро минерално масло(унгарско) за 2,5-3лв.Но както всичко хубаво и това свърши-дистрибутура изчезна от нашия пазар(ф."МОЛ"),после го мярнах в един магазин за велосипеди и мотопеди,но на цена 6лв. 500мл.
След това купих от Крум Репсол2Т и ходих до София с него.Много добро масло-казвам ви струва си парите!Раздадох и на приятели от него.
Тъй като не се очертаваше да се купи нов варел+стария вече беше празен се ориентирах към Маннол2Т
Не съм опитвал с минералното(Универсал),а направо си карам с полу-синтетиката.
Малко рита колата при включване на първа,но го копирам с по-ранно зацепване на съединителя.Иначе другото е да имаш добри гуми-казвам ви все едно карам с Лики-то.
8)
Никакво доверие на Инса,Плама,Приста,Лубрика и други български и руски масла-колата ми е по-ценна от евтинията.
Не съм богат,за да купувам евтино.
-------------------------------------------------------------------------------------
Предложение:Може ли някой да представи каталог на всички 2Т масла на нашия пазар(и ев цени на 1 л.)?
--------------------------------------------------------------------------------------
Иначе сипвам по 20мл. масло на 1л. бензин за градско+извънградско+за зиме+за лете

Автор:  стамен353 [ Четвъртък, 17.04.2008 г. 16:37 ч. ]
Заглавие: 

В момента съм с Лукойл-добро съотношение цена/качество,все пак е 4.60 литъра.
За мен добро масло също е и Кастрол 2Т,обаче не е много евтин,има и други хубави масла,ама пустите пари...При тоя бензин 2.15...
До 1999 бях с Плама преди Костов да ликвидира завода в Плевен.Знам че в представите на много хора пламата е равносилна на пристата но не беше така.Бешеа нормално 2т масло от калибъра на лукойлското.

Автор:  theultimate [ Събота, 31.05.2008 г. 11:59 ч. ]
Заглавие: 

Валволина стана 13лв, затова минавам на I.G.A.T. полусинтетика за 8-9лв литъра от Хубавка. Ивака ми го препоръча това масло.

Автор:  Turbo [ Събота, 31.05.2008 г. 13:59 ч. ]
Заглавие: 

стамен353 написа:
До 1999 бях с Плама преди Костов да ликвидира завода в Плевен.Знам че в представите на много хора пламата е равносилна на пристата но не беше така.Бешеа нормално 2т масло от калибъра на лукойлското.



Маслото Плама още си го има. Един път ми се наложи да си купя такова, но не мисля да повторя. Сипах по 20 грама на литър, но си пушеше стабилно дори и на загрял двигател. Може преди години да е било по-добро, но сега е зле.

Автор:  стамен353 [ Вторник, 03.06.2008 г. 16:46 ч. ]
Заглавие: 

Turbo написа:
стамен353 написа:
До 1999 бях с Плама преди Костов да ликвидира завода в Плевен.Знам че в представите на много хора пламата е равносилна на пристата но не беше така.Бешеа нормално 2т масло от калибъра на лукойлското.



Маслото Плама още си го има. Един път ми се наложи да си купя такова, но не мисля да повторя. Сипах по 20 грама на литър, но си пушеше стабилно дори и на загрял двигател. Може преди години да е било по-добро, но сега е зле.


А къде го произвеждат и продават,ако не е тайна :?:

Автор:  Turbo [ Вторник, 03.06.2008 г. 17:44 ч. ]
Заглавие: 

стамен353 написа:
Turbo написа:
стамен353 написа:
До 1999 бях с Плама преди Костов да ликвидира завода в Плевен.Знам че в представите на много хора пламата е равносилна на пристата но не беше така.Бешеа нормално 2т масло от калибъра на лукойлското.



Маслото Плама още си го има. Един път ми се наложи да си купя такова, но не мисля да повторя. Сипах по 20 грама на литър, но си пушеше стабилно дори и на загрял двигател. Може преди години да е било по-добро, но сега е зле.


А къде го произвеждат и продават,ако не е тайна :?:


Ами предполагам че си се произвежда в Плама, доколкото знам рафинерията не е преустановила тотално дейностите си. :D Аз съм го виждал да се продава тук в Плевен само на едно място, но и не съм го търсил на друго. Когато си купих такова преди около година се продаваше в синьо-червена метална туба.

Автор:  mvr_boy [ Сряда, 02.07.2008 г. 17:38 ч. ]
Заглавие: 

Пичове карал съм с почти всичко което изброихте дотук и не мисля да го коментирам по-скоро бих задал един вапрос.Колко от вас са карали с пълна синтетика???Само искам да кажа са хората които не са че има какво да видят още.Най-евтината синтетика на пазара която поне аз знам е на Repsol като съм карал и с двете синтетики едната е Repsol 2T Competicion за пистови мотори и другата е Repsol 2T Scooter за скутери го дават.Аз в момента сам с второто.По добро не знам кое е парвото е 16 лв. а второто 13 лв. та за това съм с него че е малко по-евтино.Като се има в предвид че сега преди да го взема карах с Liqui Moly полусинтетиката което знаете какво масло е, разликата веднага иа усетих в начина на работа на двигателя.Сега с Репсола е осезаемо по-тих и работи по-равномерно.Та доста хора казват че синтетиката била за нови двигатели и т.н. но аз за себе си съм се убедил, че колата ми най-добре работи със синтетично масло.Не ви агитирам да си взимате но ако решите все пак да пробвате мисля че няма да съжелите :)

Автор:  Ivaka [ Сряда, 02.07.2008 г. 18:01 ч. ]
Заглавие: 

Към момента най-добрите впечатления са ми от I.G.A.T. 2T Scooter - струва 9лв литъра, колата дори студена не пуши, двигателя работи тихо.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/