Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Кола на вода???Май е истина, някъде!
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=288
Страница 1 от 1

Автор:  Torsi [ Вторник, 18.03.2008 г. 03:31 ч. ]
Заглавие:  Кола на вода???Май е истина, някъде!

http://www.runonwater.net/

изгледайте клипчетата въре в сайта, показват доста инересни неща...

Автор:  fraxinus [ Вторник, 18.03.2008 г. 08:57 ч. ]
Заглавие: 

Сега нали не мислите ,че се налива вода от чешмата и от нея идва енаргия зя колите. Просто трябва да се разложи водата на гърмящ газ за което е нужна енергия /повече от колкото се печели при изгарянето на този газ/ проблема с източника на енергия остава

Автор:  Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 09:38 ч. ]
Заглавие: 

Опасявам се,че пак ни пробутват технологии от преди Втората световна.Проблемът е в принципа на работа.В случая е диамерално противоположен.Как работи нормалния ДВГ-някакво гориво се вкарва в цилиндъра заедно с въздух,по някакъв начин се повишава темпераурата до толкова,че горивото да се запали,то изгаря,нагрява въздуха който се разширява и избутва буталото надолу.Процесът се основава на разширението.Контролирана експлозия.
При водорода и кислорода имаме точно обратния процес.Сместа там се свива.Получава се имплозия,в следствие на което обемът намалява около 20 пъти.Принос тук има и едно "наше момче"-проф. Илия Вълков,който е открил начин водорода и кислорода да се съхраняват заедно без да става реакция между тях.Обаче тоя двигател...е вакуумен.Буталата не се избутват от налягането а се издърпват от подналягането.
Проблемът с енергията,нужна за разлагане на водата е съвсем отделен въпрос.Стандартния мотор не е пригоден за даботи с вакуум.

Автор:  Nasakoto [ Вторник, 18.03.2008 г. 10:27 ч. ]
Заглавие: 

Химийо, омразна науко... че и физиката покрай теб.....

Замисляли ли сте се откъде идва енергията, която ви бута колите напред (а понякога и настрани) ?

Ние това го знаеме бе, не ни требе жокер...

От Слънцето!!!

Да, именно. Преди да сте ме обявили за хахо, се замислете: да, нефта е под земята, ама кога и как се е озовал там?

Нефта, да го кажем поетично, е пепелта на милиони твари, които преди стотина милиона години са тъпкали майката Земя. Да, ама на тия твари им трябва енергия, за да доживеят до утре. Е, те си я набавят или от растенията, или като ядат други твари, които на свой ред си я набават от растенията. Всичко в един момент опира до растенията. Да, ама те откъде са я взели тая пуста енергия?

Ми фотосинтеза бе майна... Улава въглеродния двуокис от въздуха, преобразува го в органични вещества, (като за целта кльопа светлинка от Слънцето) и отделя кислородец. Нас ни интересуват именно тези органични вещества.

Основен принцип в химията: веществата се стремят да достигнат състояние, в което собствената им енергия е най-ниска (по спомен, не ме бийте ако съм сбъркал, това съм го учил преди повече от 10 години). Да, ама фотосинтезата прави обратното - усвоява слънчевата енергия и я преобразува в химична - под формата на сено, фураж, пържола - все е енергия. Нефта, е един вид акумулатор, или междинен носител на слънчевата енергия, трупана в просължение на милиони години. Изведнъж от нищото на сцената изскача Хомо сексуалис, пардон, Сапиенс, който за нула време се развива до степен , в която му трябва страшно много енергия. И той, естествено, открива природните запаси.

Малко суха теория за водата:

2H<sub>2</sub> + O<sub>2</sub> = 2H<sub>2</sub>O + 572 kJ енергия

Това е реакцията на синтеза на водата от водород и кислород. Тоест, собствената енергия на двата газа вече е отдадена, и затова водата не гори (да си го кажем грубо) Ако искаме да разложим водата на водород и кислород, ще ни трябва много повече енергия (понеже винаги има и загуби) отколкото ще получим. А нея пък откъде ще я вземем?

Същото важи и за сгъстеният въздух - той е просто носител, не е източник на енергия.

Колкото и да не ви се вярва, и въпреки масовата промивка на мозъци през последните 10-тина години, най-екологичната енергия си остава ядрената. Не се отделят парникови газове, сажди и т.н. Обаче отпадъка е опасен. Мамка му, опасен е!... Причината е че се използва реакцията на ядрен разпад (ядро на тежък химичен елемент се разпада на ядра на по-леки, при което се освобождава енергия). Науката все още не е достигнала момента, в който ще можем да овладеем контролираният ядрен синтез - от ядрата на леки химични елементи да се синтезират ядра на тежки. При тази реакция вредните продукти са много по-малко (ако въобще ги има). Този тип ядрени реакции карат нашето Слънце да свети.

С две думи: това е бъдещето (ако въобще стигнем дотам).

Писна ли ви да четете? Спирам спирам... :D

Автор:  koce [ Вторник, 18.03.2008 г. 11:29 ч. ]
Заглавие: 

Вижте тези пояснения:
http://beinsa.info/geet.htm
http://wartburg-geet.com/bg/index.html
http://www.newenergybg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=2
Там ще ви стане ясно какво става.

Автор:  fraxinus [ Вторник, 18.03.2008 г. 21:34 ч. ]
Заглавие: 

Nasakoto написа:


Същото важи и за сгъстеният въздух - той е просто носител, не е източник на енергия.

Колкото и да не ви се вярва, и въпреки масовата промивка на мозъци през последните 10-тина години, най-екологичната енергия си остава ядрената.



Съгласен напълно. Опасна е безпорно. И шофирането е опасно за водача и пътниците ама вие шофирате нали.Просто ако не по екологични то по икономически причини ядрената енергия ще стане водеща ако не единствена. Вече как ще се транспортира и съхранява добитата енергия-дали като водород, дали като сгъстен въздух или нещо друго-въпрос на практичност. Ако се развият още батериите няма по универсална, лесна за използване енергия от електричестрото.

Автор:  Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:20 ч. ]
Заглавие: 

Проблемът е,че тук на Земята...уранът е по-малко дори и от нефта.

Автор:  Teo [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:42 ч. ]
Заглавие: 

Наско, поздравления за поста ;)
Santa написа:
Проблемът е,че тук на Земята...уранът е по-малко дори и от нефта.

Като количество или като "съхранена" енергия?

Автор:  Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:53 ч. ]
Заглавие: 

Като количество.В нета има статистики за цената му...10 години назад.Виж ги и ще разбереш за какво става дума.Находищата умират едно по едно.Ние например вече нямаме уран.Изчерпан е още 80-те,изнесен за СССР на смешни цени.И доста други полезни изкопаеми вече ги нямаме...понеже Големия брат ни е експлоатирал 40 години находищата за жълти стотинки.А на мястото на уранова мина...няма нищо.Това са десетки километри безвъзвратно отровена земя.И трябва да минат 200-300 години,за да стане пак безопасна за живеене.

Автор:  theultimate [ Вторник, 18.03.2008 г. 23:57 ч. ]
Заглавие: 

И какво ще стане ако се блъснат 2 коли каращи на уран? Атомна бомба? Толкова много години е развивана бензиновата технология, докато стигне до положение с години да не се развалят колите и само да се карат. Няма как с 1 октритие да започне безопасно да се кара на друго гориво.

Автор:  Santa [ Сряда, 19.03.2008 г. 00:06 ч. ]
Заглавие: 

Грам нищо не развито точно в бензиновата технология.Същата си е почти век.Новостите се сеждат до контрола върху горивния процес.Ама това се дължи на навлизането на евтина електроника,а не на развитие на "бензиновата" технология.Тя сама по себе си е толкова огромна крачка назад....че няма как да бъде наваксана.Двигателят си е създаден да работи с газообразни горива.Останалото...е приумица на автомобилните конструктори,понеже към момента,когато са се появили бензиновите коли,газта е била почти невъзможна за транспортиране в големи количества.Докато бензина го пълниш в туби и го влачиш.Нямаш клапи,редуктори,безшевни бутилки и др,които сега ги има.Механичните качества пък се пределят от технологиите на металолеене.Нищо общо с бензина.Също и маслата имат значение.Расърсът на един съвременен бензинов мотор е от порядъка на 500 хиляди,а дизелите заради малкото си обороти карат и по милион километра.Кога за последен път видя мотор на толкова?Дори технологията на металолеене да беше замръзнала в развитието си някъде през 60-те,двигателите пак щяха да бъдат достатъчно здрави за да надживяват купетата.Сега...ресурса на мотора надхвърля няколко пъти ресурса на всичко останало.И това на бензин/дизел.На газ тоя ресурс се качва средно с 50% само заради смазването.

Автор:  fraxinus [ Сряда, 19.03.2008 г. 00:09 ч. ]
Заглавие: 

няма да има коли на уран. Това не са атомни ледоразбивачи.Просто в енергетиката има 1 проблем-как да се генерира енергия-Атомни реактори, ТЕЦове ,ВЕЦове , вятърни централи, соларни панели . Вече тая с енергия може да нагнетяваш въздух , да зареждаш батерии и да разлагаш вода... и тези носители ги слагаш в колата и си караш.

Между другото идеята на тоя линк е съвсем друга но на мен като на лаик ми изглежда неправдоподобно

Автор:  jopeto [ Вторник, 15.04.2008 г. 23:55 ч. ]
Заглавие: 

:!: От горе посочените сайтове прочетох много интересни неща, в които има логика и са обяснени много работи, но има и някой въпросителни !
Каква е пропорцията вода - гориво? Как се реголира сместа ? Какви са настройките на крановете при загрял и студен реактор ? Отделен резервуар ли се прави и какво става с бензиноеата помпа!? (аз съм с 4т двигател) В плана е обяснено, че на 2т двигатели не става защото маслото става на газ, следователно как човека е направил вартбурга от сайта да работи !? Пише и за модификации в карборатора, но не се разбира нищо (картинкаа е отвратителна). Реактора за косачката изглежда много прост за монтаж и изработка, но става ли за голям 4т двигател в този си вид. Ако човека направил реактора на Вартбурга ввлиза още във форума, моля да даде повече информация за детайлите. :!:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/