Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

колеги, като ****те "пушите" ли
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=206
Страница 1 от 1

Автор:  gron [ Вторник, 04.03.2008 г. 00:19 ч. ]
Заглавие:  колеги, като ****те "пушите" ли

чакайте, какво си помислихте. като карате трабаня така ли пуши като моя.
Изображение
и
Изображение
от богров до витиня се вижда къде съм минал. добре че е кремиковци че си мислят че е и от него

Автор:  montoya [ Вторник, 04.03.2008 г. 00:32 ч. ]
Заглавие: 

Като покарам няколко дена градско без изпълнения не пуши, но като изляза от града и го настъпя пуши 3-4 километра докато изгори и издуха утаеното масло от гърнето.Карам с Валволин 20 грама на литър.

Автор:  theultimate [ Вторник, 04.03.2008 г. 09:04 ч. ]
Заглавие: 

Чак до Витиня не, ама първия път на извънградско някъде до разклона за Яна пушеше малко по-малко от твоя. Сега предполагам че ще стане същото, тъй като от септември не е излизал от града и гърнето е доста мокро. Иначе градско не пуши.

Автор:  mOm [ Вторник, 04.03.2008 г. 12:26 ч. ]
Заглавие: 

Грон, карай братле :)))) тъкмо няма да има комари :lol:

Автор:  Santa [ Вторник, 04.03.2008 г. 23:48 ч. ]
Заглавие: 

Пуши.Е...чак димна завеса не прави,ама и с 80 да карам,пак се виждат разн пушеци в огледалото.

Автор:  mvr_boy [ Вторник, 11.03.2008 г. 23:07 ч. ]
Заглавие: 

Пробвай с полусинтетика и слагай по 15 грама мисля че дима ще намалее чувствително и още нещо по-честичко я изкарвай извън града, защото тези машинки градско каране не обичат.

Автор:  theultimate [ Вторник, 11.03.2008 г. 23:23 ч. ]
Заглавие: 

С хубавото масло не пуши на градско. Ама малко по малко гърнето се пълни с кондензирали маслени пари и като караш половин час с 80, гърнето загрява яко и докато изгори всичката гнус си пуши и то немалко.

Автор:  racer [ Сряда, 12.03.2008 г. 01:04 ч. ]
Заглавие: 

решението-каране без шумозаглушително задно гърне-от предното една права тръба до края,и една добра шумоизолация на купето,и ме боли патката че ще бучи като изстребител :mrgreen: :D :mrgreen:

Автор:  theultimate [ Сряда, 12.03.2008 г. 10:29 ч. ]
Заглавие: 

И бронирани стъкла и калници, които да удържат на предметите, които ще хвърлят по теб околните. На село трабанта съм го карал само по предно гърне и тръба и шума е покъртителен. И разлика в пушека няма.

Автор:  Torsi [ Сряда, 12.03.2008 г. 12:18 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
И бронирани стъкла и калници, които да удържат на предметите, които ще хвърлят по теб околните. На село трабанта съм го карал само по предно гърне и тръба и шума е покъртителен. И разлика в пушека няма.


хаха съжалявам за спама ама един ден из софия обикалях и без предно гърне и ви уверявам че чак такъв шум няма друга машина която да направи....
А иначе с хубаво масло няма как да пуши много, освен когато се тръгне на дълъг път и в началото изхвърля нагара от тръбите....

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Сряда, 12.03.2008 г. 16:36 ч. ]
Заглавие: 

незнам за мен е нормално да пуши и не ме бърка :? от Русе накъдето и да тръгнеш все баири така че щом изляза 1-ия наклон и пушенето спира

п.с. така е и при БАЛКАН 50 и ВОСХОД 175 - ли4ни мотори ;) мисля 4е така е нормално при повечето 2Т двигатели- карани с минерално масло!


се пак идва пролет да унищожим комарите :twisted:

Автор:  gron [ Петък, 14.03.2008 г. 20:28 ч. ]
Заглавие: 

ча-кай-те, аз не се оплаквам а се хваля /като в оня виц/ :lol:
а маслото е м10д наливно по 3.10лв/л

Автор:  racer [ Петък, 14.03.2008 г. 20:50 ч. ]
Заглавие: 

gron написа:
ча-кай-те, аз не се оплаквам а се хваля /като в оня виц/ :lol:
а маслото е м10д наливно по 3.10лв/л

колега,аз съм със същото масло в момента-причината:извадка от стария форум:
Цитат:
Пичове мисля че споменах някъде че проблема при трбантите не от лощото мазане и лощите масла,ами от това шибъра отделя стрижка при вуртенетоси и допира с картера и това скапва валовете.За това тези тето карат с М10Д са подобре поради простата причина , че по трудно се отмива от бензина това масло,но пък проблемаму е че не изгаря и димиш като за световнo...
Като няма мазане има стружки-логичное.
Човека кито ми сподели тази мисъл за шибрите ми спомена и че е правил доработки с текстоливи шибри , ама нещо несе получило.
Това с М10 Д го дадох като пример, че е по мазно . Иначе и аз съм привърженик , на 2т маслата и нямам забележки по Пристата
1:50 даже накъде се говори за 1:40-при по натоварени режими на експлоатация./Срещал съм и 1:36-но е тоавае при много натоварени режими/

тоест,бащата взе да го слага преди година и нещо,защото вероятността да блокира вала била по-малка :mrgreen:
а иначе за стартера-сложихме го и завъртя от раз :D :mrgreen: :D

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/