Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Какъв е смисъла...?
Ако човек започне да разглежда темите в гараж няма как да не забележи че половината коли са без регистрации, бракувани, спрени от движение, или в тотално окаяно състояние. Какъв е смисъла да ги показвате? Нямате ли уважение най-малко към себе си? Ако някой страничен влезе в форума едва ли ще остане с добро впечатление. Ако толкова държите да си покажете колите, първо ги постегнете малко. Просто като покажете някоя трошка без номера, нито ще му хареса на някой, нито говори добре за нашия форум и контингента в него. А ако някой все пак каже "машинката ти е добра" то ще е от съжаление, или за да не ви убие ентусиазма, или пък просто защото и той е на вашия хал. В гаража има машини, които наистина си струва да се видят, машини по които се работи и се влага желание като тези на TheUltimate, Ifa_Racing_Team, Petkovpz, Georg, trabant_maniac, milenskior, doctor_zizi, tsonkov, mk, bat_ilko, Chakazulu и много други, но има и някакви пълни скрапери.
|
Неделя, 12.04.2009 г. 13:25 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Какъв е смисъла...?
Така е. По принцип е хубаво всеки да покаже каква кола има, но някакси няма смисъл ако въпросната кола по една или друга причина не е годна за каране.
_________________ GameOn
|
Неделя, 12.04.2009 г. 14:53 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Какъв е смисъла...?
Ами прав си но това, че колата не е регистрирана не означава, че не се движи.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 12.04.2009 г. 15:11 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Какъв е смисъла...?
точно така.. нестава всеки си снима скрапера и да го пуска стягаи бръкмата и пускай снимки от къде си стигнал и сега какво е като батко ти тсонков а за червенара точка... случва се и си трябва. прося си и желя втори жълт и червен... за вечни времена.така и така сериозните потребители си тръгват един по един от тук.
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Неделя, 12.04.2009 г. 16:10 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Какъв е смисъла...?
Деца то тия деца знаят много повече от колкото си мислиш хахахахах.И ако си мислиш че и те не.. Защо желая директен червен картон,голяма работа.нека бъда позорно изгонен ако ли пък не мога да си тръгна и сам,изгонен или не моята любов към 2Т машинките ще си е винаги в сърцето ми не е нужно да членувам в форум/а за да. съм любител.и не сък казал че съм последен но един от малкото.
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Неделя, 12.04.2009 г. 17:10 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Какъв е смисъла...?
Моя трабант ако му платя гражданската мога и на море да ида с него. Може спокойно да се кара с 80-100 с 4 човека, и музичка има, и удобни седалки, хубави гуми, абе всичко. Който се качи в него или го види остава с впечатлението че е напълно функционална кола.
Който се качи в някой от трабантите, за които Ивака каза остава с впечатлението че това е баш трабант както си го представят децата - някаква машина, която се кара на село от неправдоспособен водач или старец, с убийствено ниска скорост, само на хубаво време (често няма чистачки и/или тече), яко шум и пушиляк.
Ако се гордеете с такива трабанти....жалко. И аз имам един такъв, но поне технически е на 100% изправен и цялото село знае че там няма кола под 70-80 коня, която да ме бие на 100 метра. Ще кажете че не е проблема регистрацията. Хубаво. Ама може ли бронята да ти е вързана с тел, да не ти работят чистачките, да нямаш дори ляво огледало, гумите да са ти на 10 години, да няма мокет (или просто да е сложен някакъв балатум къвто има) и да го показваш това и да очакваш някакви позитивни коментари...
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 12.04.2009 г. 22:03 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Какъв е смисъла...?
Ако говориш за балатума на моя Трабант не се залъгвай. Под него имам 2 мукета. Иначе си прав, за това, че не трябва да си показваме боклуците. Но от друга страна човек може да си покаже колата която в момента е пълна бракма, но след време може да е покаже такава каквато дори и не сме очаквали. Аз постнах моя Трабант с идеята след време да сложа още снимки когато е готов за да се види разликата.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 12.04.2009 г. 23:19 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Какъв е смисъла...?
Не говоря за твоя балатум. Просто като цяло са малко трабантите, които от вътре да са изчистени подредени и да имат здрав хубав мокет. Аз моя трабант го имам от 11.2007 но чак лятото сложих снимки, понеже чак тогава придоби някакъв вид, с който сметнах че мога да се похваля във форума.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 12.04.2009 г. 23:26 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Какъв е смисъла...?
Всичко с времето си.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 12.04.2009 г. 23:51 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Какъв е смисъла...?
Мисля си, че идеята на Гаража не е да се хвалим с колите си. По-скоро да показваме кой какво се е опитал да направи и какъв е резултата. Един вид обмяна на опит - пишеш какво си променил и какъв е резултата, после пък някой ти казва за нещо, което си объркал и така. Какъв е смисъла от раздел без полезна информация в него?
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 00:16 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Какъв е смисъла...?
Има смисъл Ивак. За всеки влак си има пътници. Ако има много неподдържани коли във форума и е срамотно за някои да се кичат с такъв форум, то има и добре гледани коли, които вземат акъла на децата и младежите, и уважението на по-възрастните. До колкото усещам форумът е и история на развитието и поддържането на марките Трабант и Вартбург в България, особено удължени като живот в тези бедни времена. А и възможностите за доработка на такива коли, чиито челен пример ни дават немците, чехите, унгарците, поляците и др. създадоха една идея за персонализиране на колите ни с малко средства, въображение и достойнства. Но всичко си има край-нашите марки го доказват. Бавно, но сигурно залязваме. Смениха се доста поколения и ценностите на хората са други. Когато хората започнат да си събуват цървулите, няма спиране. Да създаваш със собствените си ръце и да поддържаш вече не е обществено значимо. Всеки гледа лесното и е готов да си плати. Както е на Запад. Проблемът там е в закона на сериите. Т.е. толкова много серии стоки (и автомобили) се сменят в рамките на 1 година, че много от хората са загубили усещането за кола и стока(започваш да не цениш какво имаш и започват да те манипулират много лесно). Никой не обича хората със собствен поглед, стил и вкус. Затова има толкова клубове в Германия, защото има и толкова носталгици, за които човъркането по колата е хоби. Приемам, че форумът има и възпитателна цел за младите хора, които да усетят другите светове на непреходните ценности и да развиват любознателността и личната си култура на мислене и поведение като качествени хора. Лично аз се навих да влагам красотата (както я разбирам) сред мръсотията на днешното време, защото времето върви и ако малко хора не се грижат за здравето на нацията, то после ще става все по-лошо. По моето време- 90-те усещах пропастта между младите и възрастните, културната деградация, изпростяването, безнадежността. Един човек ми каза: "Гризнахте дръвцето"-беднотия и гладория. Е нали искаме хубави неща-като на запад. Кой да ги създаде? Кой да ги поддържа? Нали от нас зависи. Ивак-ти като по-възрастен няма ли да искаш децата ти да са добре възпитани, умни, интелигентни, да се гордееш с тях; а не пропаднали, дрогирани, пиещи алкохол още от ранна възраст, обездвижени пред компютрите, "вечните" компютърни игри свързани с насилие и убийства, наркотиците, пирсингите, насилието в къщи, безнадежността, отчаянието, насилието на улицата. Ние по-възрастните можем да дадем добрият пример на по-младите и да усетят сладостта да твориш, да харесваш трудностите, да намираш собствените си решения и да се научиш да се бориш и да отстояваш себе си. Марките Трабант и Вартбург са доказателство за такъв труден път и затова са спечелили любовта на младо и старо в Германия, затова са култ и легенди. Ако ние искаме да имаме общество с ценностна система-нека помагаме на другите около нас и да не се срамим, че работим и с по-млади от нас. Така виждам нещата. Някой трябва да гради общество и ценности. Семейството+семействата(общностите)+училището+църквата+университетите са призвани с такава роля, но ако го няма обществото нато цяло, ако не се чувстваш горд като българин, то как да различаваш доброто от пошлото. Дори и в джунглата има неписани закони-дори и такива страшни животни като лъвовете, хиените, крокодилите имат семейства и ги защитават и умират за тях. Гълъбът например има само един брачен партньор през целият си живот. Ако се замисляме за законите на природата, функционирането на обществото, вечните закони във всяка област на човешкото познание ще видим, че те са едни и същи. Всичко се повтаря в различни комбинации, но основата е една. Както работи едно общество, така работи и човешкият и животинският организъм. На базата на едни и същи принципи. Ние като форум можем да предадем нашият светоглед на всеки, който иска да знае и да се учи. А традициите ни като народ в ученето са доказани навсякъде по света. Ние обогатяваме автомобилната общност. А че на всеки му се бяга от проблемите-вярно си е. Всеки иска някой друг да върши черната работа, а той да седи и да гледа сейра (особено пред телевизора на салатка и ракийка). Който не изпитал удоволствието от справянето с трудните пътища в живота-той не вижда много, той не чува много, той не усеща много. Затова радея за по-близък досег със западните култури. Които може да ходи и да се учи на запад, защото придобива и друг светоглед за значимите неща в живота. --------------------------------------------------------------------------------------- Иначе в живота навсякъде има нужда от глупаци, ексцентрици и луди, за да поддържат баланса на нормалното поведение на "нормалните", които да се пъчат с тази награда, че не са луди. Проблемът идва тогава, когато тарикатите станат прекалено много и глупците и лудите са кът. А че Трабант-идеята в България се носи от много ексцентрици и луди глави са ми казвали неведнъж. Всеки се простира според чергата си, а че обществото има нужда да "си го връща" на някого показва неговата зрялост да разбира. Когато започнеш да говориш с неразбираем език на околните, то те вече са те осъдили и умират да се гаврят с теб.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Понеделник, 13.04.2009 г. 17:46 ч., променена общо 1 път
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 01:36 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Какъв е смисъла...?
А какъв е обмена на информация като снимам трабанта наследство от дядо ми, в който съм сипал бензин за 5лв+приста и да се возя с него на село? Докато примерно Сисо в началото като си показа трабанта беше направо трагичен. Да ама човека пусна една камара снимки за ремонти, реставрации по него. Ето това е смислена тема в гараж....
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 09:07 ч. |
|
|
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
Re: Какъв е смисъла...?
тва си е стил в тунинга РАТ стайл се казва...
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 10:34 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Какъв е смисъла...?
Казваме едно и също, ама нещо не сме се разбрали. И според мен ако по колата не е правено нищо или поне не е оправена няма смисъл от тема. Тази тема не помага на никого.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 13.04.2009 г. 20:40 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Re: Какъв е смисъла...?
Да, аз съм наясно, че Трабант-а ми изглежда зле, че не е в прекрасно техническо състояние и въобще не може да бъде пример за добре гледана кола! На някой може да му изглежда като безсмислено продължаването на житейските му мъки и поддържането в състояне на започнат полуразпад. Но Трабльо вече е със статут на "хоби" и ще разполага със средствата и времето, които съм в състояние да отделям за хобито си. На този етап, това означава, че съм доволен, че не е заминал към автоморгата и се радвам, че все още е в движение. Това, че го показвам във форума е не защото искам да се хваля с него, а защото се чувствам част от група хора, които по стечение на обстоятелствата имаме сходно влечение към нещо вече явно отмиращо. А колите на колегите, които са "за пример" си личат отдалече. Мога само да ги поздравя и да се радвам, че има така добре направени автомобили от любимата ми марка.
Последна промяна racrac на Сряда, 15.04.2009 г. 17:17 ч., променена общо 1 път
|
Сряда, 15.04.2009 г. 01:08 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|