Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Barkas
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=142
Страница 1 от 1

Автор:  fraxinus [ Петък, 22.02.2008 г. 09:56 ч. ]
Заглавие:  Barkas

Някой има ли информация за тези коли , в смисъл издръжливост, работоспособност,надеждност, наличие на резервни части на пазара, взаимозаменяемост с вартбургови ... въобще заслужава ли си инвестираните 1000-1500лв без сантименталности , /имам си трабант за това/ а за работа

Автор:  theultimate [ Петък, 22.02.2008 г. 10:19 ч. ]
Заглавие: 

Като гледаш каква криза настъпва при частите за трабант и вартбург, които са доста популярни в България, познай какво е с баркаса.

Автор:  tsveto [ Събота, 23.02.2008 г. 18:32 ч. ]
Заглавие: 

Ако баркаса го земаш за бизнес по добре се откажи навреме.

Автор:  fraxinus [ Събота, 23.02.2008 г. 20:36 ч. ]
Заглавие: 

Бизнес е звучи твърде претенциозно. По- скоро за превоз на товари на къси дистанции

Автор:  Santa [ Неделя, 24.02.2008 г. 00:10 ч. ]
Заглавие: 

Не става за нищо от описаното.

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 19:30 ч. ]
Заглавие: 

баркаса е супер машина .. СУПЕР непретенциозен към ГОРИВО
БАРКАС казваш? еми кое му е лошото струва МАХ 1000лж и то читав мн 4итав ... гори доста 12 грацко
МОЖЕ МУ СЛОЖИШ ГАЗ и да си пръмкаш не е мн бърс 110 му е тавана без да се мъчи от трабанта повече върви!

голям лесно обслужване ЧАСТИТЕ ОТ ВАРТБУРГ ПО ДВИГАТЕЛЯ СА 1:1 еднакви... по окачването нямаш проблем щото е отвратително здраво!


части... части... да това е проблем и то ГОЛЯМ като гледам какво става с тези за вартбрг скоро сам 6 по4на да си ги пражя.. :)

баркасите за голям шок на всички изкарват по 200 000км (поне тези който аз съм карал и возил ) та не е толкова лошо като се има предвид 4е един ТРАНСПОРТЕР СТРУВА 8000лв

ти си решаваш ... но аз лично бих заложил на БАРКАС ,,,


ВСЯКОЙ ЛУД ЗНАЕ СЕБЕСИ !!!!

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 28.02.2008 г. 22:40 ч. ]
Заглавие: 

Гори 12 ли? Интересно ми как ще стане като най-читавите вартбурзи при нормално софийско каране горят толкова, колко ще гори нещо 2 пъри по-тежко с по-бавни предавки. Да приемем че части по двигателя има. Ами окачването, ами ако го удариш? Това просто е някакъв опит да се направи от нищо нещо.

Автор:  Santa [ Петък, 29.02.2008 г. 00:08 ч. ]
Заглавие: 

Пичове...на света няма бус, дето да кара 200 хил и това да се приема за постижение.Западните "нов внос" идват у нас на 300-400 хил,въртят докато се изплатят и после карат още 3-4 години.Тоя Баркас.....на 100 хил. практически вече е свършен....

Автор:  Ivaka [ Петък, 29.02.2008 г. 01:28 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
Гори 12 ли? Интересно ми как ще стане като най-читавите вартбурзи при нормално софийско каране горят толкова, колко ще гори нещо 2 пъри по-тежко с по-бавни предавки. Да приемем че части по двигателя има. Ами окачването, ами ако го удариш? Това просто е някакъв опит да се направи от нищо нещо.


Ти 20 ли искаш да гори :shock:
Казах преди, казвам и сега - гори 11-12 градско, вдига 130.
Същото каза и Atanas преди време, като коментирахме.
Все пак говорим за читави машини не за морги.
Щото аз знам и трабанти дето горят 20 на сто :lol:

Автор:  theultimate [ Петък, 29.02.2008 г. 10:47 ч. ]
Заглавие: 

Ивак в Мелник ли гори 12 на 100 бе.... Ела някой път през седмицата тука и навърти 50-100км в по-централната част на града, дори да не е в пиковите часове и ще видиш как вартбурга ще ти изгори толкова, колкото казваш за баркаса. А баркаса няма как да не гори с няколко литра отгоре.

Автор:  Ivaka [ Петък, 29.02.2008 г. 11:36 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
Ивак в Мелник ли гори 12 на 100 бе.... Ела някой път през седмицата тука и навърти 50-100км в по-централната част на града, дори да не е в пиковите часове и ще видиш как вартбурга ще ти изгори толкова, колкото казваш за баркаса. А баркаса няма как да не гори с няколко литра отгоре.


Бат илко е правил с неговия Вартбург 8,5 градско в София. Така че не ми ги говория тия.

Автор:  theultimate [ Петък, 29.02.2008 г. 11:56 ч. ]
Заглавие: 

Точно Бат Илко обясняваше в стария форум в една тема колко му е горело докато е ходел редовно с вартбурга из студентски град. Просто питай някой който тук редовно ходи на работа за да видиш, че съм прав. Вече почти целоденвно се виси по няколко светофара на всяко възлово кръстовище, а бусовете горят най-много при старт.

Автор:  Ivaka [ Петък, 29.02.2008 г. 12:27 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
Точно Бат Илко обясняваше в стария форум в една тема колко му е горело докато е ходел редовно с вартбурга из студентски град. Просто питай някой който тук редовно ходи на работа за да видиш, че съм прав. Вече почти целоденвно се виси по няколко светофара на всяко възлово кръстовище, а бусовете горят най-много при старт.


За всичко съм съгласен с теб, но нещата много зависят пак казвам от състоянието на машината и от маниера на управление.

Автор:  Santa [ Събота, 01.03.2008 г. 02:18 ч. ]
Заглавие: 

Разход под 10 и аз съм постигал в София.В 1 през нощта в едната посока и в 5 сутринта обратно,карайки по околоМръсното.Иначе разхода са разни двуцифрени числа.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/