водороден генератор за автомобил
Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
водороден генератор за автомобил
http://auction.bg/item.php?id=167570 това дали е поредната измама или е реалност.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 11.12.2008 г. 15:54 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: водороден генератор за автомобил
_________________ Hard to the core !
|
Петък, 12.12.2008 г. 11:33 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: водороден генератор за автомобил
Само идеята за енергия идваща от вакуума звучи еретично и за това аз реших като човек който далеч не знае всичко да се пообразовам на тази тема от нета-видиш ли някаква революция във физиката да не съм проспал.Има доста фантасмагории писани аз вярвам на това: http://en.wikipedia.org/wiki/OxyhydrogenКво излиза няма революция ,физиката е същата каквато беше в 8клас ,още не са измислии вечния двигател и да наливаш вода в двигателя трабанта няма да вземе да обикаля света без пари. Разбира се имало е такъв човек и той се е занимавал с нещо което сега е известно на всеки завършил гимназия- водата се ралага до водород и кислород и за това е нужна енергия ,и то бая. После тези два газа ако ги опазиш да не гръмнат преждевременно можеш да си ги ползваш за гориво като разбира се не ще минеш без загуби "по трасето" т.е. енергията която произведеш ще е по-малко от енергията която ще добиеш. Тъй е то няма перпетуум мобиле а и да имаше дали щеше да струва колкото жигула в автоморгата сами решете
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Петък, 12.12.2008 г. 16:41 ч. |
|
|
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Re: водороден генератор за автомобил
Добър вечер колеги и аз бях скептик когато един приятел ми каза че ще си прави водороден генератор,изсмях му се и се разделихме след 2 седмици същия човек ми се обади и ми каза че е готов и е тествал колата с устройството.Та за колата, колата е 1.6 моноинжекция Волксваген голф и се кара на бензин.С устройството работата на двигателя казва че е станала по мека,но тези думи просто ги препредавам ако се интересувате мога да го помоля човека да влезе в форума и да ва "светне" ако искате.
|
Петък, 12.12.2008 г. 22:33 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: водороден генератор за автомобил
Хора, ако някой открие нещо наистина полезно в тази насока мислите ли че няма да го патентова и да изкара милиони? Така става то - даваш трицифрена сума и колата ти става супер икономична на ток и вода. ГЛУПОСТИ. За момента няма нищо смислено доказало се в масовото производство, освен хибридните автомобили. И там е съмнително тъй като май каквото спестиш за 5-6 години от гориво го даваш за да купиш самата кола. Или е много тарикатско кола с 10 акумулатора, които след 3 години да върнеш на вторични и да купиш нови? Защо просто не си карате колите на бензин/газ/дизел, като така и така градско отиват по 2-3лв на ден, колкото кутия цигари.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 13.12.2008 г. 00:03 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Re: водороден генератор за автомобил
Всъшност хибридчетата не са чак толкова скъпи Дори напротив - Пиуса започва от 41 000лв. Лексус RX 400h започва от 42 000$. На мен не ми се вижда чак толкова скъпи, при положение, че първото харчи 4/6/100 извънградско/градско, а второто 9/6,6/100 пак по този начин, но е автомобил с повишена проходимост и не от случайна марка Само за инфорамция - Лексус LS600h започва от 105 000$ и стига до 130 000$, разхода градско/извънградско е 9/11/100, а е огромна лимузина с 5,0 V8, ускоряваща 0-100 за 5,5
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 13.12.2008 г. 17:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: водороден генератор за автомобил
Да де само дето Рено лагуна примерно ти е на половината цена на приуса. Мислиш ли че в България с нашите разстояния ще избиеш разликата от горивото? А поддръжката на хибрид със сигурност е скъпа почне ли да се ебава електрониката. Освен това навсякъде чувам че хибридите са икономични само в градски условия и то заради гасенето на място, зареждането на ток от спирачките и другите такива системи. Извън града горят колкото нормална кола, а двигателите са слаби на магистралата. С други думи файда ще има като направят някаква малка градска кола хибрид, която е ясно че ще излиза извън града евентуално за отпуската.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 13.12.2008 г. 18:29 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Re: водороден генератор за автомобил
Рено Лагуна е с доста разтегливи цени..я виж дизела и някоя друга екстра като сложиш каква става цената. По-горе ти дадох разхода на различни хибриди. Сам си прецени коие колко е икономично. Технологията на Приуса е вече стара и е с 1,4 и 1,6 двигатели (разлика в разхода почти нямаше), които не са особено впечетляващи - стара технология са (освен ако вече не са ги обновили и тях, но последно което четох - нямаше такова нещо). РХ400 е с 3,3 V6 и 0-100 е за 6,6. За ЛС600 съм казал всичко Не само хибридната система сваля разхода. Тойота Тундра (не е хибрид) с 5,7 V8 гори 10 извънградско и 15 градско...като се има впредвид тежината, въздушното съпротивление, широчината на гумите и други фактори, това си е завиден разход. Но там си говорим за нам си к'ви промени при газоразпределението и нам си к'во още...та това съчетано с хибридна система ти дава по-горните цифри, при доста добра динамика - настъпиш ли педала всички възможни двигатели започват да дават тяга. Абе до кога ще мислите за НОВИ коли "когато започне да се разваля"? Това е НОВА кола, не 20 годишния Голф, който незнаете дали ще запали сутринта при температура около нулата и ако случайно успее, е под въпрос дали ще ви закара до работа без да се скапе нещо...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 13.12.2008 г. 18:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: водороден генератор за автомобил
Идеята е че ако колата е здрава след 5-6 години можеш да я продадеш за прилични пари. Ако започне да се разпада каква ти е ползата? Стрите коли ги правеха с идеята да се карат дълги години. Сега е ясно че максимум след 5 години се продава и за това има коли, които малко след това започват да се ебават много жестоко.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 13.12.2008 г. 19:18 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Re: водороден генератор за автомобил
Пак отиваме на темата за колите - при правилна поддръжка не трябва да имаш проблеми А и кой си купува нова кола с идеята колко пари ще и вземе след 5 години?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 13.12.2008 г. 19:57 ч. |
|
|