Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Здравейте трябва ми съвет !
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=1064
Страница 1 от 2

Автор:  Wartburg_fen91 [ Неделя, 12.10.2008 г. 01:22 ч. ]
Заглавие:  Здравейте трябва ми съвет !

Значи аз съм нов във форума и искам дави попитам ,изклучително зъпален фен съм на Вартбург и във момента карам Шофиорските курсове.Имам огромно желание след като взема книжка да стана горд собственик на Вартбург,той ми е във сърцето!Изклучителна кола!Във момента бащата има Опел Астра и ме покани да я карам като взема книжката,но аз не мога да се навия в смисъл точна е ,готина колица е ,но някакси сърцето ме тегли кам Вартбурга! Имам желание ,време ще си го подържам ,няма да дам косъм да падне от него! :wink: Пък и за първа колица е идеална! :wink: Вие как мислите пичове! Страхотен форум !!!!!ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!!!!!!!!!!! :wink:

Автор:  Frederik [ Неделя, 12.10.2008 г. 10:03 ч. ]
Заглавие: 

Добре дошъл,радвам се че има нови фенове и се още на марките Трабант и Въртбург ;) успех в курсовете :D пак не разбрах съвета какъв съвет искаш от нас,какво ти пречи да си вземеш Вартбург?Кажи на бащати че искаш си купиш Вартбург и не би трябвало да има против..Поне ако са от твоя джоп парите :lol:

Автор:  Santa [ Неделя, 12.10.2008 г. 11:24 ч. ]
Заглавие: 

Лош избор за първа кола.Веднъж ще забравиш да му сипеш масло и е до там.
За части,ако нещо се счупи...няма смисъл да си говорим-добре знаеш,че няма и никога вече няма да има.

Автор:  филип3 [ Неделя, 12.10.2008 г. 22:07 ч. ]
Заглавие: 

------------------------------------------

Автор:  theultimate [ Неделя, 12.10.2008 г. 22:31 ч. ]
Заглавие: 

Зависи. Ако си решил да ставаш шофьор-монтьор е добра първа кола. Както и при трабанта ще се научиш да си подържаш и ремонтираш колата сам. Това е полезен опит, защото 90% от хората, започнали на модерни коли не могат дори една гума да си сменят. Проблемът наистина е, че ако искаш да го направиш качествено като пари няма да ти излезе по-малко от нормална западна кола. Ти си решавай - ако наистина искаш да караш точно вартбург, ако те кефи, ако имаш желание и някой горе-долу разбиращ човек около теб който да те учи - давай. Ако просто имаш такава кола останала от дядо ти и ти е все едно дали ще е тази или друга кола - взимай западното.

Автор:  Wartburg_fen91 [ Неделя, 12.10.2008 г. 23:24 ч. ]
Заглавие: 

Много ви блогодаря!!!Наистина полезна информация и съвети научих!!!Значи аз твърдо съм решил да си взема Вартбург!!!Те заедно със Трабанта са изклюучителни автомобили!!!Много ме кефат!В момента карам шофиорските курсове и събирам същевременно хубави пари за един запазен Вартбург!!!Имам огромно желание ,ще си го подържам,ще се глижа за него и ако трябва последната стотинка ще дам за него!!!Запален съм по тези автомобили!! Само да събера добри пари за покупката на Вартбурга и да взема книжката и ви ставам колега :wink: Ще се съберем и ще ви почерпа яко пичове!!! [smilie=thumbsup] [smilie=2beers] [smilie=2beers] [smilie=2beers] !!!!!!! Живи и здрави и много безавариини километри !!!

Автор:  xbs_pioneer [ Понеделник, 13.10.2008 г. 14:33 ч. ]
Заглавие: 

Wartburg_fen91 написа:
Много ви блогодаря!!!Наистина полезна информация и съвети научих!!!Значи аз твърдо съм решил да си взема Вартбург!!!Те заедно със Трабанта са изклюучителни автомобили!!!Много ме кефат!В момента карам шофиорските курсове и събирам същевременно хубави пари за един запазен Вартбург!!!Имам огромно желание ,ще си го подържам,ще се глижа за него и ако трябва последната стотинка ще дам за него!!!Запален съм по тези автомобили!! Само да събера добри пари за покупката на Вартбурга и да взема книжката и ви ставам колега :wink: Ще се съберем и ще ви почерпа яко пичове!!! [smilie=thumbsup] [smilie=2beers] [smilie=2beers] [smilie=2beers] !!!!!!! Живи и здрави и много безавариини километри !!!



колега... Първото което те съветвам да направиш е да отидеш в банята и да си хвърлиш един душ със студена вода.. Гледам че мноооого си се вманиачил в тази тема...
Второто което те съветвам е да се замислиш няма ли да ти е гадно като минаваш с варбурга зимата покрай някой с ръждясал опел да се чудиш защо мамка му моя перфектен варбург го карам със дебело яке и ръкавици а пък тоя в изгнилия хлопел се вози по къс ръкав.. След това ти си на 18 години, събираш пари за самата кола а от там нататък колко пари трябва да събереш да я направиш добре... аз примерно за моя трабант дадох над 3000лв само да го направя да изглежда добре.. а го продадох със 10000зора за 500лв.. Сега ще си го вземам обратно за да си го карам като кола за удоволствие но не и за главно шофиране.. Има още куп неща над които ще се замислиш... Иначе успех в начинанието..

Автор:  wartburg_fen [ Понеделник, 13.10.2008 г. 22:15 ч. ]
Заглавие: 

Колега, а моя съвет е (почти адаши сме в никовете)
направи като мен,имай си вартбург да си му се кефиш и да му раздвижваш сърцето от време навреме,някой друг козметичен ремонт а си карай кола която да ти е по-малко финансово перо откъм горивата в твоя случай западната кола на баща ти,аз си карам един АХ направо го диша бензина мн съм доволен,иначе тръгнеш ли да храниш вартбурга с бензин...и масло не си го представям как ше се справиш като нямаш и стабилни доходи още :D

Автор:  филип3 [ Понеделник, 13.10.2008 г. 22:50 ч. ]
Заглавие: 

----------------------------------------------------------------------

Автор:  theultimate [ Понеделник, 13.10.2008 г. 22:52 ч. ]
Заглавие: 

Марто точно това питах човека. Дали иска да кара кола. Ако това иска - за 2 бона има тихи, удобни коли с брутално парно, оригинални части и разход на половина. Може просто да иска да кара точно Вартбург. Аз не съжалявам грам че една година карах трабант. Изживях неща, коитпо приятелите ми дето са почнали на рена, голфове и кадети НИКОГА няма да изпитат. Да - присмиваха ми се хората че лежа под колата всяка седмица, като цяло че карам трабант. За сметка на това им се присмивах като бълваха черни облаци и сменяха трети акумулатор с легендарно икономичните дизели или като закъсаха на леда пред университета с легендарно удобните БМВ-та и мерцедеси. Но всичко си има край. Рано или късно човек почва да кара по работа и иска нещо сигурно. Вече след нощните смени ми е през **** колко е готин звука на трабанта, искам тишина и парно. Но пък ми е кеф да си търкалям трабанта уикенда :) Все още бих избрал хубав трабант пред издухана западна кола и пред (гр)адски транспорт.

Автор:  sex ninja [ Вторник, 14.10.2008 г. 00:17 ч. ]
Заглавие: 

Само немски коли пич, а вартбурга е даже СЕКСИ [smilie=sexxy]
Wartburg_fen91 от къде си ?

Автор:  Wartburg_fen91 [ Вторник, 14.10.2008 г. 22:09 ч. ]
Заглавие: 

Благодаря ви! :wink:

Автор:  rockstarr [ Вторник, 14.10.2008 г. 23:01 ч. ]
Заглавие: 

аз пък друго се чудим - откъде младежите се хвърлят на трабани и варели??? при толкоз коли покрай нас - мазератита, бентлита, Кайени, Туарези, как му минава на тийнейджъра да скочи на 2т машина

аз си признавам - взех трабана от безпаричие - трябваше ми кола да се науча да карам и да я оправям за 5лв - ама тва беше преди 5 години, ебаси...


та се чудя де ...

Автор:  theultimate [ Вторник, 14.10.2008 г. 23:07 ч. ]
Заглавие: 

Ами....човек иска да е уникален. С голф, бмв 3, астра и т.н. - колите които един младеж може да си позволи, няма да е различен. Ще кара обикновена кола, която никой няма да забелязва. Та трябва или нещо много скъпо - някоя луксозна или спортна кола или ретро. Е....ретрото е по-евтино. Трабант и вартбург за 2 бона са в що годе добро техническо състояние и външен вид и определено правят повече впечатление от гореописаните коли. Не случайно всички френдове ме питат за трабанта. По между си не се питат толкова за техните коли - просто са обикновени МПС-та.

По тази причина и аз си взех трабант. Имах едно старо ауди, което доста правеше впечатление - беше някаква делукс серия на ауди 100 б2 правено за Америка. Е проблемът беше че нямаше части и за елементарни неща обикаляхме с бащата като гламави. Малкото останали неща бяха скъпи и а и колата като цяло беше много голяма за градско и за учебна. Е....с трабанта ме застигна същото нещо - липсата на хубави оригинални части на нормални цени. Просто от тук нататък всеки качествен ремонт означава прекалено много време в бокса за ежедневна кола.

Автор:  Turbo [ Вторник, 14.10.2008 г. 23:54 ч. ]
Заглавие: 

Като цяло сте прави. Вартбург и Трабант вече са коли които стават по-скоро за хоби отколкото за основен автомобил за ежедневно каране, но това според мен не е причина да отказвате момчето от идеята.

Основните проблеми са големия разход и това че вече трудно се намират качествени части/сервизи. Ако обаче колата ти трябва за да си я караш за кеф и колкото да придобиеш малко опит зад волана това не са чак такива проблеми. Но ако ти трябва кола на която да разчиташ за ежедневно каране и вършене на работа Вартбурга не е най-подходящият избор. Не че няма да ти върши работа, но ще ти трябват малко повече пари и нерви отколкото с някоя по-нова западна кола. Според мен Варбурга е по-удачен избор за първа кола отколкото някой 15-20 годишен Опел, Форд, VW, bmw и т.н. Вярно е че при Вартбурга има някои дребни неща с които трябва да се съобразяваш, но щом свикнеш с тях, спират да ти правят впечатление. Тези неща за парното са общо взето глупости. Колата си има много добро парно, няма шанс да ти е студено през зимата. Моят съвет е ако решиш да вземеш Вартбург да не се хвърляш на първата оферта, а да потърсиш някой във възможно най-добро състояние. От личен опит знам че излиза по-евтино да дадеш повечко пари и да вземеш читав Вартбург отколкото да купиш някой евтин с идеята да си го оправяш и подобряваш.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/