Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Подготвени ли са ви колите за зимата... http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=1047 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | super_v [ Неделя, 05.10.2008 г. 12:54 ч. ] | ||
Заглавие: | Подготвени ли са ви колите за зимата... | ||
Тихо се сипе първият сняг... Какво трябва да направим преди да ни затрупа снежец...!?
|
Автор: | theultimate [ Неделя, 05.10.2008 г. 18:19 ч. ] |
Заглавие: | |
Трабанта го чакат 4 перфектни гуми със 7мм грайфер на няма и година. Тия дни трябва да му монтирам турбинката за парното, а доста се замислям и за вата на гърнето. |
Автор: | xbs_pioneer [ Неделя, 05.10.2008 г. 19:13 ч. ] |
Заглавие: | |
замисли се за печка от ЗАЗ |
Автор: | theultimate [ Неделя, 05.10.2008 г. 19:24 ч. ] |
Заглавие: | |
Няма смисъл. Парно моднато по моя начин е достатъчно силно. Проблема му е че не може като на 4т кола да поработи 5 минути на място и вече да е топло - иска си да минеш поне 5км. Нещо, което никак не ме притеснява, тъй като вече като изкарам трабанта му навъртам по много километри. Минаталата година при -15 навън правеше +15 в колата, при 0 правеше 25+. И то говорим при нормално каране със задръствания. Отделно че с ватата има ресурс около 10-15 минути на загасен мотор още да духа топъл въздух. Печка си струва само ако се ходи на работа с трабанта на къси разстояния. |
Автор: | Santa [ Неделя, 05.10.2008 г. 21:12 ч. ] |
Заглавие: | |
Ае...за 5 мин точно не става...на Траба поне бързо му идва парното.Няма за какво да се оплаквате,само по една турбина трябва Иначе за зимата...нищо не съм барал още и освен атнифриза,нищо друго няма да барам.Гумите са някакви всесезонки...Смяна-само в случай,че се окажат напъно негодни за градско каране.Парното си е с клапи-няма кранчета и т.н. глупости,пробвах го преди 2 дена-нормално работеше. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 05.10.2008 г. 21:29 ч. ] |
Заглавие: | |
Санта много е условно това с бързото идване. До университета след 2 светофара се набивам в задръстване. А трабанта на светофар никак не загрява. Голфа обранотото - като го караш загрява бавно, но на тръгване спиране загрява моментално. На трабанта му трябва турбинка, изолация където може, особено на гърнето и 2-3 светофара нормално каране до задръстването |
Автор: | ivanski [ Вторник, 21.10.2008 г. 17:20 ч. ] | ||
Заглавие: | |||
Ето това ли представлява инсталацията ? на мен това ми прилича на вентилатор от комп .
|
Автор: | theultimate [ Вторник, 21.10.2008 г. 17:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Забрави. Голяма перка осигурява дебит колкото за да усетиш че духа - като вентилатор първа степен на нормална кола. Все едно караш постоянно на 3000 оборота. Това малко вентилаторче няма да свърши абсолютно никаква работа. Ако ще търсиш гледай от някой стар камион или нещо от сорта... |
Автор: | ivanski [ Вторник, 21.10.2008 г. 17:29 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Ми снимай твоята инсталация да я видим де . Естествено, ако не си постнал някъде вече |
Автор: | theultimate [ Вторник, 21.10.2008 г. 17:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Ето я турбинката. Чакам бащата да ми донесе от село кривата метална тръба от стария модел. По-къса е, съответно има повече място за турбината. За лятото карам с новия модел, понеже се хваща към гърнето с мека връзка и създава по-малко вибрации. Та....как ще се монтира такава турбина е изцяло домашно творчество. Но върши АДСКИ добра работа. Особено ако трабанта се кара като хората, а не 15-20 минути до работа и пак да се изгаси, става прекрасна температура в купето. Иначе по темата - какво трябва да има за зимата, или поне това което на мен ми се видя полезно миналата: - Перфектни чистачки (14-15лв двете шампионки) и зимна течност (2.50 концентрат който при разреждане става 3л - 2бр са достатъчни да се кара всеки ден зимата). Повярвайте - избиват се. Почти цяла зима се кара на чистачки. - Размръзител за стъкла и ключалки. Преди тръгване се мажат стъклата отвътре с размразител (може би и течност за чистачки или спирт вършат съшата работа) - да не се запотяват. Размразителя за ключалки задължително се слага за да не замръзват сутрин. - Хубаво е уплътненията на вратите да се намажат с течен парафин (50ст) за да не залпват - Метла и малка сгъваема лопатка. - Някаква кърпа, защото стъклата все пак се запотяват пътвите 5-6 минути докато дойде някакво парно. - Аз лично увеличавам повече празния ход. Все пак колата ще работи само на фарове, а колкото повече обороти - толкова повече зареждане. Цяла зима изкарах с 3 годишен акумулатор без да го свалям, хем слушам силна музика. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |