Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Тъй като стана въпрос за бои, искам да споделя какво видях в Практикер. Български автоемайллак - 1 кг. на цена 6.29 лв. - да! шест лева и двадесет и девет стотинки! Лошото е, че се произвежда само в т.нар. основни цветове - в случая имаше само бял. Иначе спокойно навсякъде се намира автоемайллак на цена 8-9 лв. Все ще е по качествен от обикновената блажна боя.
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 15:54 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Добре дошла,пожелавамти да го стегнеш и да си го караш с здраве.А относно боята в VW форума бяха писали,че нямало черен мат но немога да сам сигорен,един от голфист беше си праснал колата с матови спрейове,като преди това го е подготвил с обичайните процедури,така че и това е евтин варянт колко е добър незнам....
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 16:11 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Това с боядисването е добре, но как е откъм ръжда? До колкото разбирам щом регистрацията е АВС, то колата е най-малко `85 -`86 набор, стояла е на двора дълго време и ако не е била кърпена преди това и качествено консервирана, то трябва първо да я погледне тенекиджия.
Относно изтичането "отнякъде" на бензин, провери кранчето под резервоара, обикновено след дълго седене се скапва корковото уплътнение.
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 16:23 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
| | | | gerypo написа: Така....супер много ви благодаря за бързите и качествени отговори.. Спирачната течност сама си я сменних и си напомпах спирачките, че бяха почти сдали багажа..проблемите, които със сигурност знам че съществуват или поне предполагам е че си мисля, че резервоара ми е ръждясал, мисля и че изтичаше гориво отнякъде, но не съм такъв специалист, че да прогнозирам откъде точно. Така, също последния път когато го карах закачашв газта, но затова предполагам трябва да се смени жилото...съединителя също мисля че е за подмяна, но и такова жило имам Ремък също си имам нов. А по въпроса за снимките-ще ви пратя довечера понеже сега не разполагам с такива..А учебната ми кола е поло.. Ааа и съм почти твърдо решена да го пребоядисвам....което според вас колко ще ми струва?...Аааа и нови седалки ми трябват...предни...едно копче за чистачки ми трябва... ама така искам да го подкарам, колкото да го раздвижа, но не смея да си сипя бензин, заради резервоара....абе въобще...добре че сте вие....съпортите на мойта велика идея....айде до после | | | | |
Виж сега, Гери /ако не съм уцелил името, ме поправи/, да смениш спирачната течност означава да я източиш изцяло, след което да налееш нова и да обезвъздушиш спирачките. Съмнявам се да си успяла да направиш това - вероятно просто си доляла спирачна течност и си натиснала неколкократно спирачния педал, докато втвърди. Това не е достатъчно. Спирачките могат да ти откажат точно когато най-малко очакваш. Жилото на газта може и да не е за смяна - понякога е достатъчно само да го почистиш, да го гресираш леко и да го раздвижиш. Сменя се само ако е тръгнало да се къса или е толкова деформирано, че каквото и да правиш, не върви леко в бронята.
Също така, почисти с бензин или някакъв разредител триещите се части на лоста на дроселовата клапа - лоста, на който се захваща жилото на газта и гресирай отново триещите се части. Почисти и гресирай и жилото на пусковото устройство - смукача, както и жилото на съединителя. От гайката на края на жилото регулирай свободния ход на педала на съединителя - около 3 см. Ако съединителят ти приплъзва при освободен педал - увеличаваш още, само внимавай да не прекалиш и да почне да отделя лошо при докрай натиснат педал- тогава намаляваш.
Осигури си една празна туба или чисто и сухо бидонче от минерална вода за работата по бензинопровода. Налей малко бензин в резервоара /със съответното количество двутактово масло/, пусни кранчето и виж откъде тече - от него или от маркучите на бензинопровода. Възможно е и клапана в поплавъковата камера да не затваря - тогава ще тече от карбуратора. След като видиш откъде е течът, затваряш кранчето, освобождаваш маркуча на бензинопровода от щуцера на карбуратора, пускаш кранчето на резерва и източваш резервоара докрай в бидончето /тубата/. След което работиш по проблемния възел.
Сигурно много от нещата няма да можеш да направиш сама, хвани някой по-сръчен приятел и му обясни какво се иска от него.
И пак ти казвам, боядисването трябва да ти е последната грижа - първо оправи колата, че това ще глътне немалко средства.
Ще имаш разходи и по регистрацията - новия номер, пускане в движение, защото колите със старите номера служебно ги спират, считано от 2006 г., евентуално промяна на собственост, издаване на ново свидетелство за регистрация. Ако ще я регистрираш на твое име, преди това ти е необходим договор за покупко-продажба или дарение с нотариално заверени подписи на страните. Освен ако не продължи да се води на стария собственик, а ти да я караш с пълномощно. Но преди всичко трябва да й платиш данъка в общината. Трябва да минеш годишен технически преглед, да си купиш пожарогасител/евентуално да занесеш стария за годишна проверка или презареждане/, да си купиш светлоотразителна жилетка и аптечка, която да отговаря на изискванията на Инструкция № 2 на МЗ от 2008 г., да провериш има ли в колата светлоотразителен триъгълник и евентуално да купиш, ако няма, да си направиш застраховка "ГО" и евентуално да си купиш винетка, ако я караш извън София. Виждаш ли колко много харчове? Остави засега боядисването, че ще я закъсаш с парите и добрата инициатива ще пропадне.
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 16:33 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
Лелеее колко много инфо...супер сте хора..наистина трябва да намеря някой, който да ми помогне с извършването на всички тези действия или в краен случай ще действам по указанията...Сериозно почвам да се замислям верно дали да я боядисвам, ама после ако реша, нали трябва пак да я пререгистрирам....А имаш ли представа колко ще ми излезнат харчовете по инстанциите, които изреди? И да, Гергана се казвам ..за по-кратко Гери (инфо за сите люде дет ги касае)
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 22:39 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
всички неплатени до тук данъци
30 лв преглед
150 застраховка
временни номера-20-тина лв
60 лева номера
един изцяло загубен ден в КАТ
и още там...100-150 лева за джобни,че не се знае от къде и как ще излезе заека.
И това е без изобщо да си започнала с ремонтите.
Ако бях на твое място,само на база тая сметка зараязвам кочината да гние на двора като донор за части и взимам оня жълтия трабант,дето се продава няколко раздела по-надолу.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 22:54 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Митак, аз доколкото разбрах този трабант има сантиментална стойност за момичето, затова иска точно него да си кара. Ама може и да бъркам де.
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 22:55 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
Ами да.....може да се каже, че има сантиментална стойност за мен, но ми се въртяха идеи и за нов с платени неща...ама два ли да си ги складирам в двора? А и каква мие гаранцията, че всичко ще е наред с него, ако не е от познат (какъвто нямам)...Пък и като знам, че с мои средства, ръце и желание съм постигнала всичко....някак по ще ми е кеф...си мисля
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 23:00 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 23:15 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
Ххехехеххехе.....чуствам се поласкана
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 23:22 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Да бе софийската група къде се скатахте, знаете да висите по кафетата а никой не иска да помогне на момичето да си оправи колата
|
Четвъртък, 19.06.2008 г. 23:38 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Еми ако се стегнем аз и Васко един ден до Банкя да постегнем-ще стане работата!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Петък, 20.06.2008 г. 00:58 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Гери, според мене най-добре се поразходи из сервизите, /задължително с някой приятел за съпорт, че иначе става като в рекламата на мастика "Карнобат"-"ти мигача остави на нас" / и разучи кой от сервизаджиите по принцип работи Трабанти и е склонен да ти потегне колата. Фирмените сервизи, естествено няма да ти свършат работа. Може да попиташ колегите от София за майстор, от когото са останали доволни, или да видиш в раздела "сервизи, магазини, морги" в този форум. Мисля, че за стотина лева ще ти я стегнат, ако няма проблеми извън тези, за които пишеш. Ако колата ти е само на 40 000 км., определено си струва да ти я поправят. Разходите по прехвърлянето на собствеността и пререгистрацията на колата ти във всички случаи ще ги имаш, дори и да купиш друга регистрирана кола. Спестяваш само таксата за нови номера, която не е кой-знае колко висока.
Последна промяна chronometer на Четвъртък, 26.06.2008 г. 14:36 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 20.06.2008 г. 11:18 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Здравей и от мен и честито че си в нашия форум...
Относно колата, изчакай малко да се организираме и двама или трима може някой път да отскочим до вас да видм за какво става въпрос... Защото дребните неща лесно се оправят...И не е необходимо да ходиш по майстори които само да те ръсят...А освен това ако евентуално е необходимо по-сериозни ремонти, имаме доста познати които се заимават с трабита и може сравнително лесно да се орави колата...
Но има следния проблем..Ще ти трябва поне година за да може да я приведеш отново в добро състояние за каране тъй като един трабант като седи дълго после трудно влиза пак във форма..
да, той ще запали, той ще тръгне, но няма да работи нормално и да се държи добре на пътя...
Затова според мен, за да си спестиш доста време и усилия си остави този въпросен трабант като донор за части и си купи един вече в движение такъв и смени каквото искаш от твоя..Ще ти излезе доста по-евтино..За да се ресистрира твоя ще ти трябват минимум 250лв..И той пак ще е в същото си лошо състояние..
Вече от тази точка започва наливането на пари в трабанта, защото каквото и да ти казват- той е стара кола и иска пари и внимание...И ще трябва да отделиш доста средства и мноооого време за да стане отново една кола, на която можеш да разчиташ..
Все пак ако имаш въпроси питай, но лично аз предполагам че каквото и да ти отговорим, няма да ти е толкова от полза, освен ако някой не ти помогне на место...
|
Петък, 20.06.2008 г. 12:32 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
Да, това с помоща на място е много точно казано, защото наистина ми давате тук много ценни съвети, но като мога да оплескам нещата ако тръгна аз да го правя...а ако прочетеш във темата за продаването се заинтересувах доста от жълтия и си мислех точно за този вариант с частите! Да си подменя евентуално двигателя....?
|
Петък, 20.06.2008 г. 12:41 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|