Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Barkas
Някой има ли информация за тези коли , в смисъл издръжливост, работоспособност,надеждност, наличие на резервни части на пазара, взаимозаменяемост с вартбургови ... въобще заслужава ли си инвестираните 1000-1500лв без сантименталности , /имам си трабант за това/ а за работа
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Петък, 22.02.2008 г. 09:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Като гледаш каква криза настъпва при частите за трабант и вартбург, които са доста популярни в България, познай какво е с баркаса.
|
Петък, 22.02.2008 г. 10:19 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Ако баркаса го земаш за бизнес по добре се откажи навреме.
|
Събота, 23.02.2008 г. 18:32 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Бизнес е звучи твърде претенциозно. По- скоро за превоз на товари на къси дистанции
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 23.02.2008 г. 20:36 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Не става за нищо от описаното.
|
Неделя, 24.02.2008 г. 00:10 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
баркаса е супер машина .. СУПЕР непретенциозен към ГОРИВО
БАРКАС казваш? еми кое му е лошото струва МАХ 1000лж и то читав мн 4итав ... гори доста 12 грацко
МОЖЕ МУ СЛОЖИШ ГАЗ и да си пръмкаш не е мн бърс 110 му е тавана без да се мъчи от трабанта повече върви!
голям лесно обслужване ЧАСТИТЕ ОТ ВАРТБУРГ ПО ДВИГАТЕЛЯ СА 1:1 еднакви... по окачването нямаш проблем щото е отвратително здраво!
части... части... да това е проблем и то ГОЛЯМ като гледам какво става с тези за вартбрг скоро сам 6 по4на да си ги пражя..
баркасите за голям шок на всички изкарват по 200 000км (поне тези който аз съм карал и возил ) та не е толкова лошо като се има предвид 4е един ТРАНСПОРТЕР СТРУВА 8000лв
ти си решаваш ... но аз лично бих заложил на БАРКАС ,,,
ВСЯКОЙ ЛУД ЗНАЕ СЕБЕСИ !!!!
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 19:30 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Гори 12 ли? Интересно ми как ще стане като най-читавите вартбурзи при нормално софийско каране горят толкова, колко ще гори нещо 2 пъри по-тежко с по-бавни предавки. Да приемем че части по двигателя има. Ами окачването, ами ако го удариш? Това просто е някакъв опит да се направи от нищо нещо.
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 22:40 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Пичове...на света няма бус, дето да кара 200 хил и това да се приема за постижение.Западните "нов внос" идват у нас на 300-400 хил,въртят докато се изплатят и после карат още 3-4 години.Тоя Баркас.....на 100 хил. практически вече е свършен....
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 29.02.2008 г. 00:08 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ти 20 ли искаш да гори
Казах преди, казвам и сега - гори 11-12 градско, вдига 130.
Същото каза и Atanas преди време, като коментирахме.
Все пак говорим за читави машини не за морги.
Щото аз знам и трабанти дето горят 20 на сто
|
Петък, 29.02.2008 г. 01:28 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ивак в Мелник ли гори 12 на 100 бе.... Ела някой път през седмицата тука и навърти 50-100км в по-централната част на града, дори да не е в пиковите часове и ще видиш как вартбурга ще ти изгори толкова, колкото казваш за баркаса. А баркаса няма как да не гори с няколко литра отгоре.
|
Петък, 29.02.2008 г. 10:47 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Бат илко е правил с неговия Вартбург 8,5 градско в София. Така че не ми ги говория тия.
|
Петък, 29.02.2008 г. 11:36 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Точно Бат Илко обясняваше в стария форум в една тема колко му е горело докато е ходел редовно с вартбурга из студентски град. Просто питай някой който тук редовно ходи на работа за да видиш, че съм прав. Вече почти целоденвно се виси по няколко светофара на всяко възлово кръстовище, а бусовете горят най-много при старт.
|
Петък, 29.02.2008 г. 11:56 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
За всичко съм съгласен с теб, но нещата много зависят пак казвам от състоянието на машината и от маниера на управление.
|
Петък, 29.02.2008 г. 12:27 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Разход под 10 и аз съм постигал в София.В 1 през нощта в едната посока и в 5 сутринта обратно,карайки по околоМръсното.Иначе разхода са разни двуцифрени числа.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 01.03.2008 г. 02:18 ч. |
|
|